2,5 vecka efter parning...

Sv: 2,5 vecka efter parning...

Visst är Gangstern släkt med Gimmie på något vis?

Jajemän... Lisabackens hundar stammar från mina - deras stamtik SLCh LP Khemosabi Exotic-Empress var kullsyster med Gimmies mormor;)

Hmm, så hur blir våra vackra damer släkt? Jag hoppas Glimma blir som Gimmie både storleksmässigt och exteriört, men däremot är hon ju ganska mkt mörkare... :laugh:

Underbar hund:love: och pappan sen, kommer säkert att bli 8 söta valpar det där;)

Lycka till

Hmm, så hur blir våra vackra damer släkt?
De är släkt på båda sidor faktiskt, eftersom Glimma är linjeavlad på Caságs Feodor - han var pappa till min första kull (med bl a Gimmies mormor K. Noll'an och K. Exotic-Empress). Glimmas farmor Höghedens Kayenne är dessutom halvsyster till Gimmies mormor. Lite inveckat:crazy:

Haha, ja verkligen. Vem har sagt att det ska vara enkelt? :D

Hur som helst så tror jag det blir många supersöta och duktiga valpar!

Ja det får vi hoppas:D

Och att allt går fint, men det gör det helt säkert:)

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 080
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 152
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 587
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka