Uppladdning till Tripphult (bilder).

Sv: Uppladdning till Tripphult (bilder).

Om nån kan tala om för mig hur jag kan redigera .mov i moviemaker eller nåt annat gratis program så kan ni se rottisen ta sin apport och gå fot med den! tack vare förra tripphultshelgen

Ja, jag har moviemaker men det vill inte lästa .mov filer. Jag kan inte importera filmen.

Jag vill klippa bort början och slutet (och bara visa det som ser bra ut *flin*)

Det ser ju bra ut!
Vissa delar av filmen var ganska mörk, men Brutus arsle syntes ju bra! :rofl:

Härligt det såg ut mycket bra jobbat.

Så få minuter vi höll på i tripphult o styrde om han. Vad man kan se för det var ganska mörkt är ju att det ser inte ut o vara nåt tugg heller.
Tänk va skoj det är med hundar som är så positiva som han var. han vart lite små förbannad o ville bara mer. Han ska du vara nöjd med.

Ja, att fotgåendet ser ut som skit nu kan jag itne bry mig mindre om. Jag är så glad och stolt över honom att jag kan spricka *flin*

Var tvungen att citera min gode vän, som är kattmänniska och har väldigt begränsade erfarenheter av hundträning å ens hundar - men hän tillhör hängivet Brutus fanclub och slog verkligen huvudet på spiken

"jag är duktig! Jag följer matte o håller en träkloss i munnen, jag förstår inte varför men av matte förstår jag att det är viktigt o hålla den ordentligt"

Så mycket har rådi fattat också. Om jag blir missnöjd med något hon gör, så springer hon och hämtar apporten, för DÅ brukar jag ju bli glad!:idea:

Vad härliga bilder. Säger som Piru, fin kontakt:)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka