Sv: Hjälp med leverans av valp!
Jag tror ingen menar som du tolkat det.
Utan helt enkelt att de själva hade låtit hunden åka bil istället för flyg. Sen vem som åker med hunden spelar ju ingen roll.
och till gnist:
Det finns vissa anledningar SOM JAG INTE BEHÖVER DRA HÄR som gör att JAG anser att det är OKEJ att JAG lämnar valpen hos KÖPAREN, men inte till vilket pris som helst, min valp ska få en bra resa och det känns inte som att flyg passar mig och min valp. OM det blir att valpen ska till norge kommer vi att bila hela vägen ELLER så möter köparen upp mig. ACCEPTERA och RESPEKTERA att jag tycker att det är okej att jag lämnar valpen hos köparen. jag vet vilka som EV ska köpa min hund då det är släkt i släkten men jag visste inte HUR på ett bra sätt jag skulle leverera valpen. dessutom har jag aldrig sålt valp UTANFÖR sverige innan.
jag e inte arg men blir lite smått irriterad när det verka som att "kan dom inte hämta hunden själv så ska dom inte ha nån hund", efter en överrenskommelse med mig o köparen så är det okej. hon står för mina utgifter.
För mig handlar det om att mina valpar ska ha det bra.
Jag tror ingen menar som du tolkat det.
Utan helt enkelt att de själva hade låtit hunden åka bil istället för flyg. Sen vem som åker med hunden spelar ju ingen roll.