Norrlandsträff?

Sv: Norrlandsträff?

Sedär, en till Sundsvallsbo. Beroende på om jag bestämmer mig för att ta med en eller två jyckar så samåker jag gärna. :)

Våren 2009 i ödeskogen

Gnist
Prillan
escodobe
Yeah
falukorw (samåker gärna, bor ju i Sthlm)
Calazirya ( beroende på bebisen )
emmahpemma
barajag...
Lilljessicah ( beroende på hundantal/transport och om jag kan matcha in besök hos far i ö-vik samma vecka )
Jånna
Minerva
Sandra78
Liten82

Just de veckorna har jag redan bokat in annat :crazy:

Men en träff framåt våren, som förvarnas innan anmälningar till diverse tävlingar/utställningar gått ut. Då är jag på! :banana:

Då rullar det en bil från Uppsala, med plats för några passagerare.

Våren 2009 i ödeskogen

Gnist
Prillan
escodobe
Yeah
falukorw (samåker gärna, bor ju i Sthlm)
Calazirya ( beroende på bebisen )
emmahpemma
barajag...
Lilljessicah ( beroende på hundantal/transport och om jag kan matcha in besök hos far i ö-vik samma vecka )
Jånna
Minerva
Sandra78
Liten82
Kamomilla (rullar upp med volvokombi, plats kommer att finnas för samåkning)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Masse
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 587
Senast: tanten
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 199
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka