Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund När, om någonsin, "tokrusar" era hundar? Vad jag undrar över egentligen är om ni låter dem tokspringa som vildar någon gång, var...
2
Svar
35
· Visningar
4 829
Senast: Camilla82
·
N
Övr. Hund Vill börja lite lätt med agility med min 2åring, men hur vet jag att hon har dom "rätta musklerna" ? vill bara hålla på med det för...
Svar
6
· Visningar
920
S
Övr. Hund Jag har en papillonhane som är ganska exakt 7 månader nu och jag har haft honom sedan han var 9 veckor. Han är annars väldigt lättlärd...
Svar
12
· Visningar
13 251
Senast: cillq
·
Övr. Hund Snabbt förklarat så bor min förre hund hos en släkting då omständigheterna i mitt liv inte gick att kombinera med hans behov. Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
2 329
Senast: KisseNova
·
S
Övr. Hund Ja, då fick jag veta hur man gör med bilder...och nu bjuder jag på Keo-kavalkad! Vi tar det i omvänd kronologisk ordning med de...
2
Svar
25
· Visningar
2 321
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Finns inget vackrare än hundar med blå ögon enligt mig :love: Vill väldigt gärna se bilder/foton på hundar med blå ögon (eller ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 819
Övr. Hund Fick tips för ett tag sen här att det finns ett speciellt kort för just veterinärkostnader men har glömt vilket det var. Finns det...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Linduska
·
Övr. Hund Min stora tjej e så himla seg när hon gör sina tricks. Hur kan man träna upp snabbheten i det? hon gör allt i slowmotion :grin: Säger...
Svar
2
· Visningar
740
F
Övr. Hund att "låna" en hund i ett år? Jag går andra året på ett naturbruksgymnasium med hästinriktning och nästa år, i trean, kan man gå en...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Ja, jag har en tjockis i mitt hem :eek: Bara att konstatera faktum och jag grubblade länge och väl på hur det kunde komma sig att...
Svar
11
· Visningar
1 413
Övr. Hund Kom idag Låt mig få presentera; Red Delight Född på 57'e dräktighetsdagen, helt överraskande och utan förvarning...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund jag behöver hundpassning till min hund en vecka när jag ska åka utomlands ,mejlade på en annons där en tjej erbjöd sådan passning ...
Svar
18
· Visningar
3 014
Senast: TinyWiny
·
A
Övr. Hund Hej! i onsdag fick jag hem min lilla golden valp. Hon är världens gulligaste och roligaste. Men mest bara ute. Inomhus är hon rädd...
2
Svar
31
· Visningar
2 916
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Behöver råd och hjälp..Står just nu och stampar på samma ställe! (Drar de kort) Har en fd *vän* eller vad man nu ska säga som jag...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: OhNoez
·
L
Övr. Hund Jag har en svart schäfer. han är född 04 och vi har börjat fundera på att ta valpar efter honom då han är "godkänd" för avel. Här har...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 078
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Skratta inte, nu när jag lyckats övertyga min hund om att apportblocken är ett mycket värdefullt och eftertraktat föremål så är det dags...
Svar
1
· Visningar
775
E
Övr. Hund Jag blev lite småsur (men inte så förvånad) när jag lade märke till att man, för att få vara med på sidan "Champion & Vinnarbilder" i...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Myrten
·
L
Övr. Hund Jag var ute i skogen med hundarna igår, hörde hur Eya skrek till men reagerade inte nämnvärt eftersom att hon ofta gör illa sej...
Svar
17
· Visningar
1 460
Senast: liten82
·
Övr. Hund Eller i just detta specifika fall fredagsgodis :D Har även fått fotat lite andra bilder på lille Jerven Drar vind Och drar...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja det är en chihuahua!:love: Lilla Kirsty önskar nog att hon var en liten vavva. Det är ju störtmysigt att bli buren så man...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: memma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka