Då bjuder jag på stort *bildbomb*

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Syrsa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 321
Sv: Då bjuder jag på stort *bildbomb*

Picasa är bra till mycket, men inte för att lägga in bilder direkt i inlägg på andra sidor ;)

Jag har picasa som eget album, men phb för alla bilder som ska visas på forum och blogg. Då är de sebara för alla och inte bara för vissa :)

Jag har mina bilder ligger på pixbox,det funkar också,och så är det på svenska..passar mig alldels utmärkt:eek:

Sen kopierar jag bara bildadressen på den bild jag vill ha(genom att högerklicka på bilden),och klistrar in på kuvertet(infoga bild) här uppe på inlägget,men jag måste ta bort allt som står efter jpg,annars funkar det inte!

Länkarna funkade :laugh:

Gosesöta bilder.. speciellt där valpis står
och väntar på att bli upplyft :love:

080715%2B057.JPG

Men herregud!!!

Jag får ett vansinnigt valpsug när jag ser sådana här bedårande små gull!:love::love:

Tackar tackar!

Just nu sover han i sängen med ändan utanför...

jag är lite rädd att han ska ramla ner så jag puttar in honom.

Två minuter senare ligger ändan där utanför igen.
Han är lite egen... ;)

/Syrsa. som tackar och bockar för de fina orden

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 980
Senast: Lillefrun
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 369
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 086
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 933
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka