Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Nu är hon här, min fina lilla saluki på 8 veckor. Hämtade henne igår och allt har gått fint. Var bara tvungen att...
2
Svar
24
· Visningar
1 853
Övr. Hund Inte visste jag att hundar kan bli så dåliga av geting/bistick. Eller kanske inte själva sticket för dagen, för tjejen min blev bättre...
Svar
2
· Visningar
1 187
Övr. Hund Var hos vet idag för hans öron, och det blev 3 olika mediciner :crazy: Jag har droppat i öronen med dropparna, men de andra medicinerna...
2
Svar
24
· Visningar
10 411
L
Övr. Hund Vad ska jag göra?Börjar få panik nu.Igår ramlade jag så illa så jag fick en kraftig stukning i foten.Jag kan inte gå och det värker så...
Svar
8
· Visningar
2 233
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Hörde av en bekant att någons hund försvunnit. Hunden, 3 år gammal. Var ute på tomten med ägarna och fick plötsligt ett epeleptiskt...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: MikaTela
·
I
Övr. Hund När man ringer som intressant på en planerad kull vad ska man då fråga uppfödaren? Min familj har fastnat för boxer och ska nu ringa...
Svar
2
· Visningar
2 067
Senast: Springer
·
Övr. Hund En bekant till familjen ringde nyss och var relativt upprörd. I måndagskväll hade han och hans fru varit ute och kört, det var mörkt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 248
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag och min lilla prinskorv ska åka till Järbobanan idag för att prova på hundkapplöpning :) Han är visserligen ingen greyhound men väl...
Svar
16
· Visningar
1 178
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Så skönt nu när badgästerna har åkt hem och det är för kallt för alla utan päls att bada. Då har vi stranden för oss själva och kan...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Nellies husse är besvärlig !!!!:eek: Han är ruskigt hemsk och väcker henne jättetidigt på morgonen (har nu upprepats 2dagar) Hon...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: _busster_
·
S
Övr. Hund Vet inte riktigt hur sådant här med att länka fungerar, vi provar så får vi se. Keo...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om HD-röntgen på hundar. Hur många HD-röntgar sina hundar fast rasen inte kräver det? Och avlar ni på hundar...
2
Svar
27
· Visningar
2 786
Senast: ako
·
Övr. Hund pga hundarna då... Min mamma hade hittat en hund som hon så väldigt gärna ville ha, en omplacering, men plötsligt kom jag in på en...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Ainon
·
D
Övr. Hund Och vilken är den ultimata? :D Alla har vi olika raser och olika skäl till varför vi tycker att just den är den bästa...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 843
Senast: Theresa
·
P
Övr. Hund Saken är den att jag för ca två veckor sedan hämtade en underbar liten blandras kille som nu är ca 10 veckor. Så har jag nu blivit sugen...
2
Svar
21
· Visningar
2 133
Senast: Phocahontas
·
M
Övr. Hund Det är så här att min älskade St:Bernhards tik som är nyss fyllda 6 år börjat visa oroande ålderstecken. För ca ett år sen kunde...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: martina
·
Övr. Hund Världen är bra liten har jag upptäckt.. Fick i dag en förfrågan om någon av mina hanar saknar en bit av sitt högra öra?? Och eftersom...
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: Tie
·
Övr. Hund Åh vad jag blir trött på mig själv. Skapade en tråd sen för ett tag sen om att skaffa en hund till men har fortfarande inte tagit...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Någon på buke som har en sådan? Berätta lite om den och in med bilder:D Tycker det är himla maffiga hundar.
Svar
12
· Visningar
1 975
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag har tråkigt ;) Fick tikens journalkopia/förrättningsunderlag igår, och en del förstår jag, annat är rena grekiskan, och av...
Svar
6
· Visningar
1 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Knäckemacka
  • dubbla efternamn?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka