Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vid vilken ålder kan man som tidigast tex lägga blodspår till en valp? Eller göra spår överhuvudtaget? :) lilla Dillan kommer ju...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 061
Senast: Lupin
·
Övr. Hund skickar in en bild på Lasse, min lilla kille. Lasse är 12 veckor nu och världens gliigaste lilla valp. någon mer som har strävhårig...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: marielen
·
Övr. Hund Min hund är väldigt arbetsglad och har ett föremålsintresse som heter duga! Han är normalt sett enormt lättlärd och VILL lära sig, men...
Svar
12
· Visningar
1 306
C
Övr. Hund Idag var vi iväg och tävlade för första gången, var en hopptävling med 5 deltagare. Banan bestod av 6 hästhinder + en slalomhinder. Hon...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Hmm, först hette det att hunden ska inte få vara i sängen :angel: Fast det är ju mysigt att ha dem där! Sen hette det hundarna...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: JennyF
·
S
Övr. Hund hur lär man hunden att spåra "godisspår"? har bara hunnit få lära mig personspår ännu och det tycker hon är superkul. tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Stallflicka
·
Övr. Hund Igår var vi och hämtade en liten valptik. En vit schäfer, är hon inte helt bedårande?
7 8 9
Svar
171
· Visningar
10 827
C
Övr. Hund Hej! Jag har en fråga... Är det bra o cykla med sin hund? Är det mer effektivt o cykla med sin hund i 20min än att promenera med sin...
2
Svar
26
· Visningar
2 466
Senast: Cindylindy_
·
Övr. Hund En människa som jag har känt i 25 år och köpt alla mina hundar ifrån..En underbar människa med otroligt vettiga hundar! Jag lärde känna...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Hej! Behöver lite vägledning när det gäller min 8-åriga bullterriertik. Hon är pigg, glad, äter och dricker samt gör det hon ska på...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: WBPeppar
·
Övr. Hund känner mig lite kluven. Var nyss ute i vår "egen" skog på en kvartspromenad med mina två labradortikar. Vi bor på landet i en "by" med...
2
Svar
36
· Visningar
3 799
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag anropar härmed Bukes collieexpertis! Någon som har koll på de långhår som ibland föds i korthårskullar? Jag har hört att de ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 696
Senast: Is
·
Övr. Hund Loka har alltid haft problem med sina öron (väääldigt stor lappar och trånga hörselgångar) och nu på sistone har hon haft några...
Svar
8
· Visningar
2 711
Senast: simpan
·
Övr. Hund Någon här inne som har erfarenhet/kunskap om denna ras? Och som vill dela med sig av denna i såfall;) Är väldigt nyfiken...
Svar
7
· Visningar
1 861
Senast: ancan
·
Övr. Hund Misstänker att vovvsan har svamp? i tassen. Hon slickar dem ofta (framtassarna), har gjort i ett par dar. Finns det något som jag...
Svar
6
· Visningar
1 788
Senast: Apollo
·
A
Övr. Hund Min yngsta har trist nog behövt operera bort sin livmoder pga. inflammation men det är inte det denna historia handlar om! Idag när...
Svar
16
· Visningar
1 385
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Käraste Saga, kunde jag skulle jag ge dig allt. Det enda jag kan ge dig är ett avslut och ett farväl. Åh fy fan, vad ont det...
Svar
11
· Visningar
1 309
Övr. Hund Åstadkom 5½ månader gamla Charmie i dag :eek: En del tapter och inte lika flytande och rent som för hanen, men det var ljuv musik för...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund alltså.. jag har verkligen letat och räknat min tiks tissar nu :o hon har bara 9, :O är det normalt? ska dom inte ha 8 ? :o:o:o
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Någon som har en sån här? :) Berätta gärna lite, och bilder med! Hur är rasen? Några "nackdelar"?
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Niangi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka