Nyköping 16/8

Sv: Nyköping 16/8

Jag är också sugen på Växjö, men jag har typ 32 mil dit och har varken egen bil eller stjuts...:angel:

Jag satsar på Strägnäs i Oktober istället!

Gilly

haha, fast utan bil så blir det lite bökigt att åka. :crazy:

Sen måste man ha barnvakt fixat med, men det är väl det minsta problemet.

Älvsjö i december är spikat iaf :D

Fixa barnvakt och bussen och tåget kommer till stan där jag bor, resten fixar jag :D
Mitt hus är alltid öppet för hundvänner. :bump:

Älvsjö vill jag med till, vet bara inte redit vem eller vilka jag ska ställa, har beslutsångest.. Kassan räcker inte till alla. :mad:

Jag är också sugen på Växjö, men jag har typ 32 mil dit och har varken egen bil eller stjuts...:angel:

Jag satsar på Strägnäs i Oktober istället!

Gilly

Säger samma sak till dig, mitt hus står öppet och jag kan sjutsa ner till växjö hemmifrån mig. :D

Strängnäs, vart ligger det. :angel:

Nånstans vid katrineholm/eskilstuna/västerås :P Tror jag :o

Jaa, typ vid Södertälje, Eskilstuna... Fast det är bara för grupp 3, dvs terrirar:angel:

Åh, vad snälla ni är! Men jag vet inte, slits mellan Växjö eller sundsvall...

Gilly

Aja, har du eller någon annan Bukehundägare (eller någon annan för den delen med;)) Behov av övernattningsplats eller dyl, så är ni så hjärtligt välkommna.
Alltid jätte roligt med nya bekantskaper!:bump:

(Hojjta bara till någon dag innan så jag är beredd. ;):D)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: animalasia
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 352
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Redfox
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 513
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka