Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, som frågan lyder, har någon mer en morgontrött hund? Jag har två :D Den lilla 3 åriga phalénehanen ligger gärna och drar sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 291
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Jag kanske överreagerar nu, för jag har sovit dåligt och är trött som jag vet inte vad... Menmen. Detta rör ändå en fråga som ligger och...
2
Svar
30
· Visningar
2 964
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund ja har funderat lite, många verkar ha emot blandraser??? va e de som gör att ni (dom som e de) e emot dom??? en bland ras e lika mycke...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Till en korvapportering! Bildbevis krävs! Kom igen nu Buke :bump: Hur många klarar det?
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 360
Senast: samirajohan
·
Övr. Hund Hej. Funderar på att börja Agility med min hund. Problemmet är att han kan blir aggresiv mot vissa hanhundar. Det är inte så att han...
Svar
16
· Visningar
974
Övr. Hund Och vilka är bra? Måste verkligen köpa en ny så behöver tips! :bow:
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Texas
·
Övr. Hund Jag passar min kompis labrador på sex månader, ska ha honom en vecka. Det är bara det att han är lös i magen fram och tillbaka, vissa...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: bubbel
·
F
Övr. Hund Hejsan, jag skulle vilja veta lite mer om Cocker spanieln. Jag har just nu en 6-årig Golden retriver som jag har haft och uppfostrat sen...
2
Svar
33
· Visningar
5 343
Senast: Cockerhund
·
C
Övr. Hund var kan jag hitta en sån som inte är i kattstorlek? gärna nätet då jag bor i liten stad:)
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: cämela
·
O
Övr. Hund Mina valpar har blivit sålda! Har spårat 2 av 3. Den sista är såld med fel veterinärintyg. Personen som sålt hundarna har inte betalat...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: mardley
·
Övr. Hund Eftersom jag inte har någon jättebra kamera utan bara en vanlig tråkig så funderar jag på att låta en fotograf med bra kamera ta bilder...
Svar
15
· Visningar
1 223
Senast: Red_Chili
·
J
Övr. Hund Ngn som har erfarenhet av att låta ta bort utväxter, tumörer, fettknutor el liknande på hund? Tas de bort med lokalbedövning eller...
Svar
12
· Visningar
6 658
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min fd terrier (såldes i mars) har provats på björn! Hon var hur duktig som helst - skulle nog ha varit laika. :) Bilder finns på...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Jeps
·
Övr. Hund ena hunden fick en fästing på pannan när vi var på utställning för en vecka sedan. en kompis tog bort den med en fästingplockare men en...
Svar
17
· Visningar
3 387
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund promenader, vad skulle du göra då?
2
Svar
22
· Visningar
17 850
F
Övr. Hund /Vet att vissa har läst den/ vill varna kännsliga!! Värt att läsa för alla hundägare, eller blivande hundägare!! Hur kunde du...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Haukur
·
K
Övr. Hund Kan inte du med hund skriva lite smått om din hund och eran träning? Roligt att läsa för mig och andra. Släng gärna in en bild när du...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Hur mycket foder gav ni era valpar vid 5 månaders ålder? Vilket märke och hur många gånger/dag? Just nu känns det verkligen som att...
Svar
8
· Visningar
3 533
Senast: BuenoBull
·
J
Övr. Hund Ni som har mini hundar typ chihuahua, pomeranian, york och liknande, hur och med vad borstar ni smidigast tänderna på era plutthundar...
Svar
9
· Visningar
3 388
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Under semestern blev det naturligtvis en hel del bilder och ett gäng blev det av världens sötaste bullmastiffvalp. Grabben är...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: smasch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31