Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Har suttit o knåpat ihop en liten film om min hund som dog för ett par månader. Han blev överkörd av en lastbil efter att ha jagat en...
Svar
14
· Visningar
1 014
Senast: Breakdown
·
O
Övr. Hund Min 5 mån gamla valp har tidigare varit ensam 20-25 min utan problem vid tre tillfällen. Hon har sovit varje gång jag kommit tillbaka...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Ohmywhy
·
Övr. Hund Vad tycks? Själv gillar jag det inte! :crazy: Känner mig väldigt anti till detta. Ok om det sker en gång, men som med allt annat...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ni som har såna. Berätta om dem och släng in bilder!
Svar
12
· Visningar
2 189
Senast: Ammon
·
E
Övr. Hund Mamma ringde mej med panik i rösten klockan halv nio i morse. Hon sa till mej att ta mej hem så fort jag bara kunde och köra henne och...
2
Svar
22
· Visningar
2 131
Senast: BeastieBabe
·
W
Övr. Hund kan dom ha de? ja har en hund som ja tycker e väldigt sträv i pälsen sen såg ja idag att det e ganska mycket "fras" ser ut som när vi...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Trani
·
E
Övr. Hund Är inte på väg att skaffa hund än på ett tag, men tittar runt på lite olika raser! Har fastnat för Finsk Lapphund. Ni som har...
Svar
15
· Visningar
7 290
Senast: boccia
·
Övr. Hund Jag fick för en vecka sedan hem en liten underbar jackrussel korsningskille. 8 veckor var han då och jag och min sambo skulle bli...
2
Svar
29
· Visningar
3 122
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Jag har en dvärgpinscher som verkar behöva nån borste för att stimulera päls och hud. Vad kan ni rekommendera?
Svar
5
· Visningar
6 189
Senast: Zizzy
·
A
Övr. Hund Jag har precis fått hem min första egna hund ( :bump: ) och har av ren nyfikenhet kollat lite på SKK's hundata. Båda föräldrarna är...
Svar
12
· Visningar
3 066
Senast: Combine
·
Övr. Hund Så har jag och karln varit iväg till svärmor och svärfar ( i hans fall mor och far) i Åmål på en liten mini weekend-givetvis med...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: MrsScabtree
·
K
Övr. Hund Hej! Har precis blivit medlem och börjar med en fråga direkt. Kan jag få tips på hur jag får våran vovve att sluta bry sig om andra...
Svar
5
· Visningar
2 055
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Jag har en 1årig tik, cavalier/pappilon blandnig, och jag tycker att hon är tunn! Jag har testat diverse foder, och igår var jag på...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: jassica
·
S
Övr. Hund Heej! Imorgon får jag hem min lilla sheltie hane, och börjar redan fundera på att anmäla mig till valpkurs. Någon som vet någon bra i...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: C-lotte
·
B
Hundträning Joo kom precis hem från MIN träning (vilket idag blev lite styrka på gymmet) och frågan dök upp: Är alla hundägare lika nogranna med att...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Brummselisa
·
B
Övr. Hund Tänkte att Buke behöver en freestyle tråd..med allt vad freestyle är och handlar om! Så ställ frågor, ge tips, berätta om er själva...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Brummselisa
·
Övr. Hund ja jag behöver hjälp att sätta namn på mina "trix"!! Just nu håller jag på att klicka in Bl.a "vila hakan" & stå på bakben". Men jag...
Svar
8
· Visningar
752
B
Övr. Hund Om ca. 2 veckor bär det av till min och hjärtat mitt andra lydnadstävling, klass 1.:love: Även om det bara en en inofficiell så är jag...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Såg en av de fetaste hundarna någonsin idag utanför jobbet. En bullterrier tik som nästan släpade magen i backen (Jo de ÄR sant), hon...
Svar
8
· Visningar
1 463
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka