Min hund är skendräktig !!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Emmizen85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 22 648
Sv: Min hund är skendräktig !!!

Jag har gett galastopp till alla mina tikar. Fungerar perfekt. Men jag tror vi gav denna tiken lite för tidigt. Får se på mondag kanske ringer jag om mer .

Sv: Min hund är skendräktig !!!

Jag har en en skendräktig anstaff och vi har bara fått problem med henne sen hon blrv skendräktig hon äter upp våran post gästers och våra skor och saker för oss. och sen så är hon klassad problem hund innan.

Men sen har jag funderat på om det kan ha med att göra att jag och min sambo lämanr henne själv runt 4-5 timmar i veckorna för vi har ju jobb vi måste sköta.

Jag har tröttnat att hon håller på sen verkar det som min sambo inte fattar att vi kan hålla på så här. och hon är ju inte så gammal heler hon
är lite över ett år nu och vi har haft henne i snart månder.

Jag vet inte vad jag ska göra längre snäll kan man få några bra råd?:confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 646
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 194
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Dressyrhingsten Skyline to B.