Klövleväska

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Texas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 002
Sv: Klövleväska

Svar på tal:

"Stakars dig som får bära en väska" = Naje, den innehåller en GPS sändare så att polisen kan hålla koll på honom. Vi arbetar med ett spår från Palmeutredningen.

"Stackars dig som får bära en väska" = Tycker du? Jag tänkte han skulle bära mig nästa år, så någonstans måste vi ju börja träna...

"Stackars dig som får bära en väska" = Stackars dig som får bära på den där kaggen...

"Är du dum i huvudet" = Ja, jag har lagt mitt vett i väskan hos hunden.

"Är du dum i huvudet" = Nej, är du?

"Är du dum i hividet" = Ursäkta, jag hör inte. Hunden bär min hörapparat.

"Stackars dig som får bära en väska" = Jag vet, men så är det med tonårstjejer... Smink och väskor och skor...

Nä, det blev kanske inte så bra svar på tal...men varsågoda att modifiera! =)

/Syrsa

Du är ju för härlig!!
Tack för detta!! Nu skall det bli svar på tal minsann!!!!:bump:

jag tänkte köpe en till min kines. Hittade en sida där dom hade en väska som var utprovad på en kines på bilderna. Men måste samla ihop lite pengar bara. Vet faktiskt inte om han hade uppskattat att bära runt på saker men man kan ju prova iaf :)

tänkte beställa härifrån http://dogsbestoutfit.se/index.php/951131

Senast ändrad:

Jag har tänkt skaffa en klövjeväska till valpis hurlängesomhelst, men det har bara inte blivit av. Borde kanske se till att ta tag i det, så kan han göra lite nytta. :devil: ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 913
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 623
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka