Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vid vilka intervall ska sprutorna tas vid rabiesvaccinering? När har hunden fullgott skydd för en utomlandsresa? Hur mycket brukar...
2
Svar
28
· Visningar
2 301
Senast: Tie
·
N
Övr. Hund Min jackrussel blev påkörd i onsdags fick 2 brott på bäckenbenet. Än så länge så ser det rätt oki ut. Han vill självklart inte stödja på...
Svar
1
· Visningar
1 345
Senast: Anol
·
Övr. Hund Nu har det blivit ändring på min blivande valps namn (igen!). 7 valpar blev det och de ska ha namnen efter världens 7 underverk (fiffigt...
Svar
11
· Visningar
3 373
Senast: simba_112
·
P
Övr. Hund är det nån som har gjort en sele till hunden? isåfall hur gör man? de känns lite taskit om man käper en sele för 200+ :eek:okc hunden...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Snooker
·
Övr. Hund Jag kände att det här var en bra idé.. för alla oss med tonårsidioter som ger oss gråa hår.. Tycker vi kan behöva lite tröst, skratt och...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 422
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Tidigt imorse vaknade vi. Efter lite frukost och extracheck att allting var med så åkte vi iväg till utställningen. Efter det var det...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Nu har jag tappat huvudet totalt. Vad ska man ha med sig på utställning förutom hund, utställningskoppel och vaccinationsintyg +...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag tog med mig Kirsty ut på Tjörn idag och hälsade på Glim och Sirius, Kimi var också där och vi tog en tur runt sjön (och i sjön;)).
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Vi har en 5-årig hanhund (BC+Schäfer) som plötsligt gått ner i hull ganska ordentligt. Var inne på djuraffären och frågade vad de trodde...
Svar
7
· Visningar
2 942
S
Övr. Hund Jag kommer nu att flytta till Uppsala och vill gå på agilitykurs med min hund. På UBK hittar jag inget om att det kommer att hållas...
Svar
1
· Visningar
1 505
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Hej Jag har nu precis sett 1 avsnitt av ceasar och i detta avsnittet så var det en familj som inte visste hur dom skulle göra mott en...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: mardley
·
Övr. Hund Jag och min lagotto tik Wilda har börjat på en agility kurs.:laugh: Både hon och jag tycker det är jättekul!!!:banana: Är det...
2
Svar
37
· Visningar
2 215
Senast: Hannahbal
·
T
Övr. Hund Någon som har denna blandning el som vet om nån uppfödare?
Svar
2
· Visningar
705
Senast: trassla97
·
Övr. Hund Vi har köpt hund inte planerat men vi har letat hund lite sporadiskt 1-1 1/2 år och igår kväll hittade vi honom. Ringde vid 12 och vid...
Svar
8
· Visningar
957
Övr. Hund Ska utomlands för att studera nui september, frågan är hur gör man med försäkringen för hunden :confused: Han är försäkrad i Agria.
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Med Cujo och Atlas. Atlas var först ut i ringen och det gick jättebra måste jag säga Han hade vissa besvär med att hålla nosen uppe...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fick nyligen ett SMS från en uppfödare i Värmland som jag har kontakt med, och hon bad mig sprida meddelandet till så många hundägare...
Svar
16
· Visningar
1 260
W
Övr. Hund Hej! Jag har en blandras tik på 15månader, hon har precis börjat löpa för andra gången och eftersom jag inte ska ta valpar på henne så...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Wellan
·
Övr. Hund min kastrerade hanhund satt plötsligt ihop med vår höglöpande tik igår, trots att han varit totalt ointresserad av henne förut:crazy...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Äntligen har vi hämtat hem Ipod, en oerhört trygg och cool wachtelhane :laugh: Han är oerhört självsäker och går omkring i huset...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈