Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger också audible! Visserligen förstår jag inte systemet med att köpa direkt när det är så mycket billigare med credits, men det finns kanske abonnemangsformer som jag inte har koll på.Lyssnar man lika gärna på engelska är Audible svårt att slå, både i utbud och kvalitet.
Men man får ju bara en credit i månaden, sedan är det köp som gäller.Jag säger också audible! Visserligen förstår jag inte systemet med att köpa direkt när det är så mycket billigare med credits, men det finns kanske abonnemangsformer som jag inte har koll på.
Ja. Och en unik (vad jag vet) aspekt är ju att man faktiskt har livslång tillgång till de böcker man köpt (med credit eller pengar) även efter avslutat abonnemang.Lyssnar man lika gärna på engelska är Audible svårt att slå, både i utbud och kvalitet.
Får man inte det i andra tjänster? Måste erkänna att Audible är den enda jag faktiskt praktiskt använt.Ja. Och en unik (vad jag vet) aspekt är ju att man faktiskt har livslång tillgång till de böcker man köpt (med credit eller pengar) även efter avslutat abonnemang.
Det gör att det ju är väldigt värt att hoppa på deras £0,99 erbjudanden nu och då för att utöka sitt bibliotek med böcker man verkligen vill kunna höra fritt och (därefter) gratis.
Tillägg: annars är ju Legimus bra pga gratis om det finns en svårighet med ögonläsning men smärtsamt dålig i sin sökfunktion som kräver helt korrekt stavning för att visa träffar.
Har du kollat på Spotify? Harry Potter uppläst av Stephen Fry finns där.Jag har testat Storytel, Nextory och BookBeat där den förstnämnda känns mest lätthanterlig. Letar dock inte efter specifika inläsningar förutom en Harry Potter som jag har på cd egentligen men den versionen finns ingenstans så har inte orkat med den jobbigare rösten som läser nu
Kollat om det du söker finns på Biblio?
Nej det är rena prenumerationer. Så länge du pröjsar har du tillgång, men inte heller ”köp inuti app” som audible har. Iaf Nextory och Storytel som är de jag testat och också bookbeat tror jag. Men å andra sidan ingår då hela utbudet. Nu har det ju börjat komma olika nivåer med gränser för lyssningstid så då är väl det också en faktor. Jag vill ha obegränsad lyssning.Får man inte det i andra tjänster? Måste erkänna att Audible är den enda jag faktiskt praktiskt använt.
Tack men det är den svenska versionen av Dödsrelikerna som jag är ute efter med... nån annan än den som verkar finnas heheHar du kollat på Spotify? Harry Potter uppläst av Stephen Fry finns där.
Så funkar Spotify också när det kommer till poddar och ljudböcker har jag för mig?Nej det är rena prenumerationer. Så länge du pröjsar har du tillgång, men inte heller ”köp inuti app” som audible har. Iaf Nextory och Storytel som är de jag testat och också bookbeat tror jag. Men å andra sidan ingår då hela utbudet. Nu har det ju börjat komma olika nivåer med gränser för lyssningstid så då är väl det också en faktor. Jag vill ha obegränsad lyssning.
Fantastisk narrator, den där Fry!Har du kollat på Spotify? Harry Potter uppläst av Stephen Fry finns där.
Nej det är rena prenumerationer. Så länge du pröjsar har du tillgång, men inte heller ”köp inuti app” som audible har. Iaf Nextory och Storytel som är de jag testat och också bookbeat tror jag. Men å andra sidan ingår då hela utbudet. Nu har det ju börjat komma olika nivåer med gränser för lyssningstid så då är väl det också en faktor. Jag vill ha obegränsad lyssning.