Bästa tjänsten för ljudböcker

Jag har haft (typ) alla sorter och gillade egentligen BookBeat bäst men pallade inte begränsad lyssning så nu är jag på Storytel.

Men man får ju bara en credit i månaden, sedan är det köp som gäller.
De har dock hyfsat stort utbud som ingår i medlemsskapet också, bara sällan sådant jag gillar!
Ja precis, men det är ju inte sällan billigare att köpa 3 credits än att köpa 1 bok (för den som inte vet kostar böckerna 1 credit). Så vem köper böckerna direkt?

• Gilla
Reactions: Sel
Jag använder Storytel, har hoppat lite mellan 20 tim/100 Tim och obegränsat (nu paus för hinner inte lyssna så mycket). Gillar appens gränssnitt men tycker sökfunktionen blivit sämre.

Det känns som det här är något min tonårsson hade kunnat skriva för att få mig att gå i taket.

Valde du att missförstå mig?

Klargörande, Biblio nya okända böcker och författare och uppläsare för mig. Jag är glad över att det är gratis!
Varför gå i taket? Jag tolkade det också som att du anser att det är via Biblio man får tag i nya böcker först.

Det känns som det här är något min tonårsson hade kunnat skriva för att få mig att gå i taket.

Valde du att missförstå mig?

Klargörande, Biblio nya okända böcker och författare och uppläsare för mig. Jag är glad över att det är gratis!

Ta det lugnt!

Du uttryckte dig som att det är på Biblio (och bara Biblio) som man kan hitta nyutgivna böcker. Vilket är fel.

Ta det lugnt!

Du uttryckte dig som att det är på Biblio (och bara Biblio) som man kan hitta nyutgivna böcker. Vilket är fel.
Biblio är gratis som jag uppfattar det och därför kan man där testa nya böcker utan att behöva betala, tror det var det som menades.

Ja precis, men det är ju inte sällan billigare att köpa 3 credits än att köpa 1 bok (för den som inte vet kostar böckerna 1 credit). Så vem köper böckerna direkt?
Jag orkar ibland inte med dubbeltransaktionen om jag till exempel är på jobbet så då köper jag direkt. :D Skillnaden är ganska marginell ändå om man inte köper typ fem-sex credits på en gång. Då fyndar jag hellre i bulk när de har rea, det brukar vara riktigt bra deals!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 432
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 995
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 930
Senast: Viva
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka