Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis, men det är ju inte sällan billigare att köpa 3 credits än att köpa 1 bok (för den som inte vet kostar böckerna 1 credit). Så vem köper böckerna direkt?Men man får ju bara en credit i månaden, sedan är det köp som gäller.
De har dock hyfsat stort utbud som ingår i medlemsskapet också, bara sällan sådant jag gillar!
Jag har testat flera men tycker bäst om Biblio det gör att jag får testa nya böcker. Lyssnar mest när jag sitter och handarbetar
Det finns nya böcker på Storytel också...
Det känns som det här är något min tonårsson hade kunnat skriva för att få mig att gå i taket.Det finns nya böcker på Storytel också...
Varför gå i taket? Jag tolkade det också som att du anser att det är via Biblio man får tag i nya böcker först.Det känns som det här är något min tonårsson hade kunnat skriva för att få mig att gå i taket.
Valde du att missförstå mig?
Klargörande, Biblio nya okända böcker och författare och uppläsare för mig. Jag är glad över att det är gratis!
Det känns som det här är något min tonårsson hade kunnat skriva för att få mig att gå i taket.
Valde du att missförstå mig?
Klargörande, Biblio nya okända böcker och författare och uppläsare för mig. Jag är glad över att det är gratis!
Biblio är gratis som jag uppfattar det och därför kan man där testa nya böcker utan att behöva betala, tror det var det som menades.Ta det lugnt!
Du uttryckte dig som att det är på Biblio (och bara Biblio) som man kan hitta nyutgivna böcker. Vilket är fel.
Jag orkar ibland inte med dubbeltransaktionen om jag till exempel är på jobbet så då köper jag direkt.Ja precis, men det är ju inte sällan billigare att köpa 3 credits än att köpa 1 bok (för den som inte vet kostar böckerna 1 credit). Så vem köper böckerna direkt?
Lyssnar på ljudböcker för att somna och den enda narratorn jag inte stör mig på är Stephen Fry. Audible är alltså bäst eftersom de har flest böcker upplästa av honom.Fantastisk narrator, den där Fry!