Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Idag så har det varit vaaaarmt, så skulle jag och min älskling(min schäfer hund) åka till min pojkvän med bussen och då spyr hon.. gult...
Svar
7
· Visningar
2 544
Övr. Hund jag ska med nästan all säkerhet ställa ut min hund i oktober, och jag är redan nu jättenervig. jag ser för mitt inre hur det sitter...
Svar
17
· Visningar
1 291
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej alla hundägare (och er andra) Jag och min familj skaffade för ca 1½ år sedan vår första hund. Det blev en liten cockerpoo som...
Svar
8
· Visningar
1 443
Senast: Shatoo
·
Övr. Hund Har en schäfervalp på 5 månader som jag inte fick hem förrän han var 4 månader. Hos kenneln har han bara suttit i bur och fått va lös...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Jag sitter o släktforkar lite på mina hundar. Men kom av mig för jag skulle vilja se vilka linjer Adolf Hitlers hund Blondi har. Jag vet...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
21 098
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Detta är alltså lilla Giila, vår (ja, eller min sambos e det ju) nya lilla familjemedlem. Född den 30 Maj, förövrigt samma dag som vår...
Svar
9
· Visningar
981
Övr. Hund Sjunger valpar till sömns... :love: http://www.youtube.com/watch?v=jCnAjel02lM&feature=rec-fresh
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund Inatt såg jag en typ dokumentär om såna som ordnar hundslagsmål och föder upp kamphundar. Fy vad sjukt säger jag bara. Man fick även...
2
Svar
29
· Visningar
2 472
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id868421_page0.html Vi har varit ute på båtsemester. Fina platser , fint väder. Såg fina djur mm...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur lägger ni era spår? Oavsett spårtyp och nivå, berätta. :) Gärna med bild!
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Aliide
·
Övr. Hund För drygt tio veckor sedan så bröt våran älskade hund sitt ena bakben, på två ställen:cry:. Han hade maximal otur, hoppade ner från...
Svar
10
· Visningar
2 097
Övr. Hund FÅR man köra med hunden lös i bilen? Jag har fått lära mig att man inte får det, men det gör ju var och varannan människa verkar det...
2
Svar
24
· Visningar
2 301
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Hur skönt som helst! Har varit 30+ i skuggan här idag, så nu på kvällen tog jag hunden med mig till sjön här i närheten för ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 069
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Har läst lite om weightpulling,vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det,är det en vansinnesgrej eller tycker hundarna det är...
2
Svar
37
· Visningar
2 171
Senast: Lupin
·
Övr. Hund I helgen var jag och sambon och hälsade på sambons bror i Göteborg, eftersom det va så "inihilvetes hitt" på ren skånska så åkte vi då...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Jag och sambon står i allvarliga funderingar att skaffa hund inom en hyfsat snar framtid. Vi tänkte dock göra en kalkyl för att se att...
2
Svar
26
· Visningar
4 429
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Efter att Mirage fick somna in så har jag suttit och tittat oavbrutet på hundar på nätet. Letar efter om jag kan hitta någon som liknar...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Miao
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/17337397.htm?ca=11_s
Svar
18
· Visningar
1 992
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Idag tog jag det jobbiga beslutet. Efter både en livmoderinflammation och juverinflammation så har min älskade vän fått somna in...
Svar
15
· Visningar
1 097
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka