Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Letar efter collieägare! Finns det några här?!:)
Svar
12
· Visningar
2 359
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Vid de flesta badplatser står det att det är hundförbud. Vi har nu "hittat" ett ställe att bada på, vid ett fd stenbrott. Det finns en...
Svar
12
· Visningar
1 617
Övr. Hund Jag har en dvärgpudelhane på snart 6 månader, han äter nu Royal Canins valpfoder, men jag tycker han är alldeles för tunn, man känner...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Haukur
·
Övr. Hund :eek: Ja, eller skaffa valp, men det känns ungefär likadant! Jag är inte alls hundovan men jag har aldrig köpt en valp förut, det känns...
Svar
5
· Visningar
924
Övr. Hund Om ni har en hanhund som är jättefin och som får bra på utställningar osv MEN han måste avbryta MH testet pga att stressen helt enkelt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 916
Senast: Tora
·
Övr. Hund På söndag blir det av - utställningsdebuten för lilltjejen! Det är bara 8 vinthundar med (bara 3 salukis - och jag vet vilka de är)...
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Måste bara lägga in några bilder på min underbara Papillonvalp! Har haft honom i snart 2 månader nu. :) Han heter Mar-lini Manu men...
2
Svar
34
· Visningar
3 117
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Jag har fått den hunden jag förtjänat, jag vet att det enbart beror på mig att hon är så vild som hon är. Vi skaffade henne 2005, så...
Svar
18
· Visningar
1 588
T
Övr. Hund Är det lag att man måste ha säkerhetsbälte på hunden i bilen?!:confused:
Svar
7
· Visningar
2 227
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Japp, jag har ju tänkt skaffa mig en egen liten hund i framtiden, och hoppar hela tiden fram och tillbaka mellan raser jag vill ha...
Svar
16
· Visningar
8 031
A
Övr. Hund Jag har ett problem! Jag har kommit så pass att jag kan "klappa" på ex. en bänk, vända vovven, gå 100 meter, vända, sätta hunden fot...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Vänder mig till alla hanhundsvana bukare... Wilton är nu 1,5 år och senaste tiden har han ändrat beteende mot andra hanhundar. Från att...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: soma
·
Övr. Hund Vad jag blev glad när jag råkade ta mig en kik i digitalkameran och hittade lite bilder från en träning i våras.. Inte ofta varken jag...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Och vidrigt varmt var det, så antalet blev inte så många, men de hundar som kom hade highlife vad det verkade.. Vi började...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Idag fick vi oss ett gott skratt;) :rofl: dottern jobbar på Hemsöfästning, som är en turistattraktion, där hade en av guiderna fått...
2
Svar
20
· Visningar
2 134
Senast: NiAl
·
Övr. Hund När man köper en valp så vill jag vara hemma med den tills den är rumsren. Samtidigt måste jag ta ledigt för jobbet, och då kan det ju...
Svar
17
· Visningar
37 264
Senast: Mitrolle
·
G
Övr. Hund hej hej. har kommit på att min hund inte riktigt längre är en "hund". har tre barn (alltså riktiga:-) sen innan, och skaffade oss en...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: eldione
·
Övr. Hund Hejssan... vi har lite valpar utan namn och dom behöver ju så klart namn!!!! jag har en hane och en tik som behöver nammn.. Rasen är...
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: Syrsa
·
B
Övr. Hund Ja då är det väl snart dags för de giftiga algerna att blomma ut i sjö och havsvattnet. Jag känner mig alltid lika osäker på vilka...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Syrsa
·
J
Övr. Hund Idag var jag och Linafina (här från buke) ute och tränade Freddy och Japp för första gången tillsammans. Här är lite bilder från dagens...
2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka