Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund mitt inlägg om schampo till hundar som badas ofta, så fick jag även rådet att prova fodret Advance schäfer, någon som vet om det är ett...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Hehe var och badade Poker imorse. Han är inte så van att simma som synes så vi försökte få han och hämta en pinne lite längre bort...
Svar
1
· Visningar
910
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2968831.ab
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Krasux
·
H
Övr. Hund Jahapp, nu har Mira blivit legitimerat fästinghotell… Så känns det i alla fall. Sedan första promenaden på landet har hon varit så...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Morpan
·
H
Övr. Hund Idag är det väldigt varmt här ute på landet och stekande sol. Mamma vill så gärna att vi ska åka till stranden, 4 km bort. Vi har ingen...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: Duvan
·
T
Övr. Hund Någon som ger det fodret? Erfarenheter?
Svar
13
· Visningar
2 019
Senast: Luem
·
Övr. Hund En dvärgpinscher......fast det är inte jag som ska ha den. Mitt uppdrag består bara av att ta reda på så mycket som möjligt om denna...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 861
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Tänkte jag att ni kanske vill bidra med :angel: Ska ha en hundträff (både valpköpare och andra välkomna alltså) här hemma hade jag...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Idag har jag studerat en ganska ordentlig tåledsartros, omkring en gammal, läkt fraktur. Samt på andra framtassen en lindrig pålagring...
Svar
6
· Visningar
2 219
Senast: Angua
·
Övr. Hund Min Jaktlabrador som är 4 år gammal har börjat lukta illa och är lite röd i sitt ena öra. Vad kan det vara? Öroninflammation?:confused...
Svar
8
· Visningar
2 293
Senast: corno79
·
Övr. Hund Utställningshundar badas väl ganska ofta eller? Vad använder ni som har utställningshundar för schampo, balsam? För ni måste väl...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Min familj har en hund som nu är åtta år gammal, vi har haft honom sen han var valp. För att gå rakt på sak så är det hunden som har...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 414
Senast: Milosari
·
Ö
Övr. Hund Amerikansk cockerspaniel, hur är de med pälsfällning? Hur sköts pälsen för övrigt? Fastnar det lätt skräp i pälsen? Sötnosar är de!
Svar
4
· Visningar
3 035
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu är det visst min tur att spy ut lite över våra medmänniskor. Har under den senaste veckan blivit helt :devil::eek: Fattar inte hur...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: simpan
·
Övr. Hund I dag när jag gick ut med mina två hundar så gick jag ner till våran fottbolls plan och släppte dom en stund så dom fick leka lite, som...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: black pearl
·
Svar
11
· Visningar
2 088
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hoppas ingen dumförklarar mig nu, har haft hund förut men inte varit med om detta fenomne. Hunden i fråga är en schäfertik på 3,5 år...
Svar
2
· Visningar
3 219
Senast: AnnaJL
·
E
Övr. Hund Jag ska flytta till Schweiz och nu är det dags för avresa i dagarna, ska flyga min hund dit, hon väger 2 kg och kan alltså flyga i...
Svar
1
· Visningar
761
Övr. Hund I helgen följer Kaiser med matte och husse på fjällvadnring! :laugh: Det kommer inte bli några långturer, förhoppningen är väl 2-5 h...
Svar
8
· Visningar
1 062
Övr. Hund Träffade en absolut underbar hund i Falsterbo förra veckan, en Shiba Inu-tik, bland det vackraste jag sett! Egentligen gillar jag mest...
Svar
8
· Visningar
9 023
Senast: hofi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hundrelation
  • Akvarietråden V