Här är MAGGAN

Sv: Här är MAGGAN

Oj oj oj, det skulle vara svårt att skälla på någon som hade såna där ögon. Jättesöt liten tjej! :D

:love:

Iaf jag skulle ha väääligt svårt att bli arg på nån som såg ute så när denne gjort något dumt... "har du kissat inne? Nämen det gör inget söta du!" :rofl:

Jag vart också helt :love::love: i det kortet!!

...o det där med att dom är så söta så man nästan inte kan skälla på dom har jag vart med om under alla åren jag hade min Pomeranian... Det går ju liksom inte när dom är såååå jävla söta...:p Fast man måste ju, o så mår man dåligt sen...:grin:

ja igår skulle maggan låtsas vara som sina förfäders vargen, och flög på våran lilla pappilonvalp, och då fick jag ryta i, och sen tjura hon.

att de söta ögonen kunde visa totalilska och hat visste jag inte!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 612
Senast: mackan
·
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 790
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 370
Senast: Maddix24
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 308
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka