Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, jag får aldrig upp sådana inlägg så jag är inte drabbad än. Försöker att bara titta på gullig tvättbjörns-klipp för att stå ut i den här sinnessjuka världen.Jag har noterat samma sak! Lite har det väl med algoritmerna att göra, stannar man upp på ett inlägg för att försöka utröna om det är parodi eller korkat på riktigt så blir man genast bombad med riktigt sjuk MAGA-propaganda. Men det har verkligen eskalerat något sinnessjukt senaste månaden, och lett till att jag nästan helt slutat kolla facebookflödet för jag orkar inte se all skit.
Nej, inget sånt....som noterat att facebook nu sprider Trump och MAGA propaganda i en allt högre takt efter att Suckerberg böjde sig för mannan som vill bli (redan beter sig som) diktator i USA.
Samma. Alltså massa helt ointressanta eller icke-matchande förslag. Inte om Trump och MAGA.Nej jag får inte upp sådant, däremot massa irrelevanta “förslag”. Så är inte särskilt ofta inne där.