Fototråd - Hund

Sv: Fototråd - Hund

min gullunge :)

SabinasKamera439.jpg

SabinasKamera686.jpg

SabinasKamera247.jpg

SabinasKamera253.jpg

SabinasKamera266.jpg

SabinasKamera268.jpg

:love:

kl*

Här är min förra foderhund, det här är den bästa bild som jag hann ta på honom innan han mycket tragiskt dog i en olycka.

Sötasten :love:

Bild312.jpg

Kl*

P10101399999999-1.jpg

Bild1288.jpg

Ingen vacker bild men jag gillar den då det visar hans härliga livliga personlighet.
Bild118888.jpg

*KL*

Några favoriter på mina

Soldyrkarn
hjrtat.jpg

några år sedan men älskar den ^^
tillyrumpa.jpg

DSC00867.jpg

första doppet blev simmning på en gång =)
DSC00199.jpg

DSC00071.jpg

DSC09551.jpg

Jag äslar också boxrar, och vaddå stora? Sonya vet att hon är en knähund, hon är helt övertygad om det :angel:

*lån*

Härligt att se alla olika hundars personligheter fångade på bild :laugh:

*kl*

En gammal bild på Mejjis när hon och Zizzy leker för fullt!
Båda är riktiga busrumpor!

Tja, dom säger att en bild säger mer än tusen ord.
Hon är familjens clown.

Grisen leker med en liten valp, rullar runt och göra allt för att få leka. :love:

Grisen i sin rätta miljö. :angel:
En liiten förklaring till varför hon kallas husgrisen, minigrisen alt sktigrisen.

Har en massa sådana knasbilder som förklarar mycket, men vill inte bildbomba sönder tråden. :D

*kl*
Grisen i sin rätta miljö. :angel:
En liiten förklaring till varför hon kallas husgrisen, minigrisen alt sktigrisen.

Har en massa sådana knasbilder som förklarar mycket, men vill inte bildbomba sönder tråden. :D

Men gud, hon ser ju precis ut som en gris!! Jag såg inte ens att det var en hund först:o.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 384
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 909
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 768
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation