Fototråd - Hund

Sv: Fototråd - Hund

Men gud, hon ser ju precis ut som en gris!! Jag såg inte ens att det var en hund först:o.

Sådär tänkte jag också, trodde först att hon lurades och lade ut en bild på en riktig gris och försökte få oss att tro att det faktiskt var en hund :o :D Måste vara för det lilla trynet ;)

En bild på min njutare Sune när han sitter och solar sig:love:

Om man inte håller honom under uppsikt... (naturligtvis fick han inte äta kärnorna, egentligen inte pizzan heller...)

http://bp0.blogger.com/_lMbHNr39L4E/SHyt8HnWHfI/AAAAAAAAACk/sy9V0hRA-k4/s1600-h/080715+059.JPG

Ibland hittar men honom såhär, då kan han ha stått så "vet inte hur länge" i väntan på att någon ska komma förbi och lyfta upp honom i soffan. ;)
http://bp1.blogger.com/_lMbHNr39L4E/SHyt8TDySUI/AAAAAAAAACs/bHn_tM0L3lU/s1600-h/080715+057.JPG

Här är han fin, tycker jag. Min lilla trädgårdsmästare!
http://bp2.blogger.com/_lMbHNr39L4E/SHiUzEcoHgI/AAAAAAAAACE/CaNDYE8p0Ms/s1600-h/Skördetid.JPG

/Syrsa, som fortfarande inte fattar hur man lägger upp bilder direkt i inlägget. Hoppas detta är godkänt, fast det är bilder från min blogg?

Senast ändrad av en moderator:

Måste bara visa denna bild tagen i det perfekta ögonblicket :rofl:

bus-1.jpg

Men Gnist då?!:o:o

Vad??

Tiken är den som hoppar över hanen och i precis rätt ögonblick fotade jag..

En stund därefter var det däremot lite annan action på G :angel: :D

Finns även det på bild :rofl:

Senast ändrad:

Fotade idag när vi hoppade för första gången på länge, och för er som inte vet så är det en konst att fota och hoppa hunden på samma gång. :p

Uppvärmning
hoppnikki.jpg

Laddar terrierstyle
hoppnikki2.jpg

hoppnikki3.jpg

hoppnikki4.jpg

hoppnikki5.jpg

Överhoppar?
hoppnikki6.jpg

Fotade idag när vi hoppade för första gången på länge, och för er som inte vet så är det en konst att fota och hoppa hunden på samma gång. :p

Uppvärmning
hoppnikki.jpg

Överhoppar?
hoppnikki6.jpg

Gud vilken söting :love: och du är jätteduktig du med :D

*kl*

Jag har visat den förut men jag gillar den verkligen skarpt, funderar på att dra ut i storformat och sätta på väggen...

Men den bild som tydligast visar vem hon var är denna. Den där blicken går rakt genom skärmen via två dimensioner och direkt in i hjärtepumpen på mig...

Och den här visar tydligt hur kaxig hon var.... :D

Loka har jag inte fått den "perfekta" bilden på ännu, det är ett av mina projekt just nu. Jag har precis fått "tillbaka" mitt fotobibliotek så jag ska kolla sen om jag hittar några bra på henne också.

Jag älskar denna bild på min Puma, tillsammans med sin ena valp från den första och enda kullen hon fått.

Nejmen kära nån då....det är såna här bilder som gör att man kanske skulle vilja ha en egen vavva :love:

22132654.jpg

kl
Här kommer några bilder på min vovve! Utan att jag tänkte på det,så blev det en bild från varje årstid!
16410132.jpg

21976594.jpg

14712983.jpg

20805148.jpg

Senast ändrad:

Hej alla glada!
Tog denna bild på Kiera förra veckan. Kan ljusas upp men för dagen utan PS:mad:
21723764.jpg

Att kuta som en vilde på ängarna är Emils passion här i livet. Vilket kanske syns på bilden :)
Kanske ska tillägga att han ska föreställa en parson russell terrier dvs, ej uppstående öron och osynliga vingar :p

1maj2008010kopia.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 384
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 909
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 768
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation