Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, lyssna på detta , ibland så bara blir det :D http://bubblare.se/movie/bjornes_magasin_skall_inte_pa_hugo
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Yrja
·
I
Övr. Hund Jag håller på och klipper klorna på min väldigt rädda hund som precis har börjat lita på mig att jag inte ska göra illa honom, men hur...
2
Svar
20
· Visningar
2 593
Senast: lilltigern
·
W
Övr. Hund Drar hela historien: Vi var på utställning i helgen, och bodde på hotell fre - sön. På lördagkvällen skulle vi ut på middag, och...
Svar
5
· Visningar
3 124
Senast: Wicked
·
W
Övr. Hund Jaha, nu har matte varit framme med kameran igen :D Så här kommer lite nya bilder på min rödtott. Hoppas ni gillar dom!
2
Svar
24
· Visningar
2 138
Övr. Hund Uppfödaren (där vi beställt en valp) ringde i går och talade om att nu finns det en valp här till er. Tiken fick bara 2 valpar, en tik...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: liljekonvall
·
C
Övr. Hund För snart två veckor sedan fick vi hem vår nya valp. Det är ett riktigt litet monster och jag brukar tala om för henne att det är tur...
Svar
2
· Visningar
768
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/16778548.htm?ca=11_s&last=1 Och vad gjorde jag..? Jo,ringde..:eek: Så..visst fanns det valp kvar...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Titta vad som ligger i min soffa:love: Den har legat där sen i lördags och verkar trivas så bra så hon tänkt stanna:D Jen har...
2
Svar
36
· Visningar
2 659
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Så, vad är "En Riktig Hund" för er? Jag antar att vi alla tycker att vår/våra egen/egna hundar är "En Riktig Hund", men om vi skulle...
Svar
18
· Visningar
1 248
Övr. Hund Buskavel har för mej fått en helt ny innebörd:( Att avla för pengar visste jag ju förekommer men att avla på synliga defekter? Varför...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: TinyWiny
·
T
Övr. Hund Blev så inspirerad av WDS så nu utökar jag hundantalet med 100%. Impulsivt? Nja, inte riktigt kanske men har gått och funderat på EN...
2
Svar
31
· Visningar
1 943
Senast: Syrsa
·
S
Övr. Hund Får man ha slappardag med sin valp? Det vill säga, bara traska omkring på den 3 hektar stora naturtomten, jaga fjärilar, tugga...
Svar
9
· Visningar
1 140
·
Övr. Hund ja nu ska jag över till sthlm. ni som vet....finns det nån bra affär med hundsaker, kläder och bling bling till min nya chihuahua...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: mylisen
·
L
Övr. Hund Har haft lite bekymmer med mina hundars magar några dagar nu. Började med den ene som var lös i magen ca ett och ett halvt dygn. då...
Svar
7
· Visningar
4 763
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jaa, det dära belgaraset börjar bli lite småfräck nu vid 10 månader. Han verkar rätt säker på att han är det häftigaste som finns, tror...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund jag och mina analsäcksfrågor igen... :D Är det någon här som har behandlat sin hund mot analsäcksbesvär? Jag fick uppfattaningen om att...
Svar
1
· Visningar
1 102
·
S
Övr. Hund Hej på er, Snart kommer jag ÄNTLIGEN att få hämta hem min lilla fralla - en tik. Varit kär i trubbnosingar i flera år och framför...
Svar
4
· Visningar
2 739
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Hund ...ikväll har tårarna kommit igen... Samtidigt som jag kan le åt fina minnen som dyker upp i tankarna. Kaisa var och är min speciella...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Vilsa
·
Övr. Hund Ja, alltså, det är inte roligt längre. Birk är som nämnt tidigare en blandras mellan rottweiler och pyreneer på 3,5 år. Det senaste...
Svar
14
· Visningar
24 983
Senast: snurran
·
Övr. Hund Som ofta tillskrivs oss som har renraser, av de som har blandraser.. * Vi ser inte ner på ägare till blandrashundar * Vi anser inte...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka