Det ligger en randig i min soffa!

Sv: Det ligger en randig i min soffa!

Hihi! Jaa. Men jag kan inte släppa min dåre i slottskogen. Han kommer springa och överlyckligt hoppa upp i ansiktet på varenda människa som kommer i hans väg. :rofl: Finns det någon inhägnad där? :laugh: Men vi är gärna med på promenader med såklart. :D

En sån lagom stl =) min e 58 o d sa oxå att hon va runt 60 :D Precis mitt emellan-helt lagom =)

Helt jätte OT men du bor säkert sjukt nära min bror. Har varit där och ränt omkring med vår stora, svarta blandras nån gång. :)

Sötnöt till hund du har skaffat dig också.

Sluta göra mig så sugen på en vinthund :p
Grattis till sötingen!

Sluta göra mig så sugen på en vinthund :p
Grattis till sötingen!

Hon är heeeeeeelt underbar på alla sätt och vis, världens trevligaste hund! Men som tröst kan jag tala om för dig att den undersköna damen snodde en hel fläskfilé för mig när jag vände ryggen till i köket... Hon stjäl ALLT och är blixtsnabb med det. Vill du fortfarande ha en fartdåre?;)

Hihi! Jaa. Men jag kan inte släppa min dåre i slottskogen. Han kommer springa och överlyckligt hoppa upp i ansiktet på varenda människa som kommer i hans väg. :rofl: Finns det någon inhägnad där? :laugh: Men vi är gärna med på promenader med såklart. :D

Ja just det ja, ni har ju vinthundar! :p

*asg*

Nä, skämt åsido, springandet får ske på annan plats. :)

*hålla för öronen* Nej då, det är nog bra att du avskräcker mig, jag håller mig till de små fartdårarna ;) Men vinthundarna är nog de absolut finaste hundarna i mina ögon :love:

haha, så fort jag läste "Det ligger en randig i min soffa" så for tankarna till något vinthundslikt :p (att sedan vad som helst som på något sätt kan få mig att tänka "vinthund" får mig att tänka på dem är en annan sak :angel:)

Härligt med en till vinthund på buke!
Se nu till att ta massor av foton och hålla alla uppdaterade om hur det går ;)

Haha, ja vintisar är ju som gjorda för att ligga i soffan:D

Ohja! Ju finare soffor/sängar desto bättre!

Jag kommer ihåg när jag var hemma hos en vän vars familj hade labbe... När vi stod i hallen och skulle koppla lös hundarna så sa mamman i familjen "Den vita soffan i vardagsrummet får inga hundar vara i."

Gissa vad som låg i den vita soffan i vardagsrummet tre sekunder senare, med huvudet på en kudde och som charmade mamman så totalt att hon fick fortsätta ligga där? :angel::o

Bildbevis: http://Changrila.bilddagboken.se/p/show.html?id=19794295&directlink=1
(Hon är mamma till min lilla valp... Så tja, jag har en blivande diva.)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 221
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈