Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min kompis har en 6årig rottweiler hane som gör "utfall" Tex idag hade hon satt fast honom i ett träd för att springa ett ärende och...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Jeeves
·
  • Låst
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2905968.ab Vad ska man säga :crazy: bara tragedi med dessa hundar ärligt talat.
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 546
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Det är så att våran 9 månader gamla valp ätit en 4 del gummi. Tydligen hade hjulet på soffbordet gått sönder och det hittade han...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: R8n
·
Övr. Hund Är det någom mer än jag som ska dit och tävla? Jag tävlar mer Mirre och Cassandra i hopp 1 och Agility 1, storleksklass small. Ska...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Kikade på denna filmen: http://www.westminsterkennelclub.org/videos/largeplayer07.html?xml=wkc2007.xml&video=herd|germshep Vad...
2
Svar
33
· Visningar
3 984
Senast: linafina
·
Övr. Hund Tog en fästing på vovven i morse,och bettet ser inte roligt ut.. Har inte sett detta tidigare när jag tagit bort fästingar.. Är det...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Ainon
·
E
Övr. Hund Hej alla hundägare! Behöver lite tips nu, hur såg det ut för er när ni först kunde skaffa hund? Visste ni att ni skulle ha tid...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: Syrsa
·
H
Övr. Hund Skall evt köpa mig en grandis och ja vet de mesta redan om rasen, nu undrar jag va ni gör med era hundar dvs era aktiviteter med den och...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund Hur många tecken får namnet ha i stamtavlan ? Har för mg att jag läst 15 men är jätte osäker, någon som vet ?
Svar
2
· Visningar
2 390
Senast: mandaaa_
·
M
Övr. Hund Hej, fick tips om att göra en förfrågan här. Det gäller visserligen en hund, se tråd om Klokapselavlossning, SLO. Nån som känner...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: morris50
·
Övr. Hund Hej! Jag blir supertacksam om ni som är rutinerad på hund svarar på det här och ger mig lite tips och synvinklar på det här med...
Svar
10
· Visningar
1 404
Senast: CicciE
·
Övr. Hund I lördags höll de kokta fläsket på att bli både stekt och grillat! Mina föräldrar har en gård där de bor sommartid och på helgerna...
2
Svar
21
· Visningar
2 258
Senast: isse
·
Övr. Hund Jag har de senaste månaderna försökt reda ut en mystisk hälta hos hunden, men inte kommit fram till något. Ett par besök på...
Svar
8
· Visningar
769
Senast: Zizzy
·
T
Övr. Hund Öppanar en tråd där vi kan lägga alla resultat efter hand som de kommer in. Själv så ställer jag inte förrens på söndag så mina resultat...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 491
Senast: Gnist
·
Övr. Hund När vi åkte och hämtade vår lille kille vägde han bara 4,5 kg och nu....27 kg!!! Visst blir han större men med alla problem på vägen som...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Övr. Hund det här är det värsta jag ha varit med om i utställningsammanhang.. :crazy: var och ställde amstaffen i alfta i lördags och allt, och...
Svar
13
· Visningar
1 371
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Vad innebär det egentligen att hanhundsägaren får avelsrätt på en tikvalp? Brukar det bli en lägre språngavgift då? Vi har inte...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: Zoya
·
S
Övr. Hund Prata av mig lite grann bara. Skickade idag husse till vetr. med gammeltiken Cindie (dryga 14 år) för hon hade ett oläkt sår snett...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 378
Senast: Milene
·
P
Övr. Hund Visste inte om jag vågade lägga den i Millans tråd VINTHUNDAR. Så jag skapar en egen :p. Tänkte bara höra mig för lite om hur många...
2
Svar
32
· Visningar
1 854
Senast: Basilika
·
J
Övr. Hund Budda på jakt! Rätt söt,va!
2
Svar
25