Jag borde ha sparkat grannkärringen åt he-e! *gnälltråd*

Sv: Jag borde ha sparkat grannkärringen åt he-e! *gnälltråd*

Fast den satt ju inte fast, den var ju lös.
Ingen höll ju i den först.

När han väl fick tag på den så tryckte han ju ner den i marken, då var den tyst.

Sv: Jag borde ha sparkat grannkärringen åt he-e! *gnälltråd*

*KL*

Lika roligt varje gång att höra "men h*n är så stark" Ja det är väl de flesta hundar!
Samma sak med puckade hästägare som sätter diverse hjälptyglar på sina hästar för att den är så stark, alla djur är starka!

Efter att ha blivit attackerad TRE gånger av olika hundar utan att ägarna har bett om ursäkt så har jag frågat en kompis som är polis vad man får göra i ett sånt läge och han svarade bara: Har du ingen pistol:D Du får göra precis vad som krävs för att få bort den andra hunden. Han rekommenderade mig att ta med ridspö som jag kan slå med om det skulle vara så.

Liknande trådar

Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 192
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 552
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Igår blev min hund biten av vår grannes hund. Dom har fått hälsa tidigare i koppel när vi just flyttat hit för några månader sen och...
2
Svar
35
· Visningar
3 291
Senast: Bubble
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter