Sv: Så söt!

aaah ok! men va kul att hitta ett syskon, har ofta frågat henne om hon hört nåt från nån annan valpköpare än mig då som hälsar på lite då å då. :grin: får väl säga till grabben som har budda att vi får dra ihop en valpträff om han är sugen!

aaah ok! men va kul att hitta ett syskon, har ofta frågat henne om hon hört nåt från nån annan valpköpare än mig då som hälsar på lite då å då. :grin: får väl säga till grabben som har budda att vi får dra ihop en valpträff om han är sugen!

Jag ska prata med honom och höra vad han säger.
PM,ar dig sedan.

här har du syrran :D

22062530.jpg

hon har "vikt" högerörat nu som buddas men vänsterörat är fortfarande som en trekant. får se om det blir ett av varje eler om hon bestämmer sig för att vika det andra med :D

Senast ändrad av en moderator:

lika som bär ju! fast han kanske är liiite kraftigare om nosen. doris har också bullterrier-rynkorna i pannan :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: alex.ha
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka