Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag vet inte om jag missat någon redan befintlig tråd i ämnet, men jag har en fråga till er "Schäfer-människor" (Ber om ursäkt för...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: marielen
·
Övr. Hund Hej! Är det någon som ska dit någon av dagarna? Vad är det egentligen för skillnad på fredagen och lördagen? :confused: Jag ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 459
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Imorgon får vi hem vår lilla valp och nu är vi inte säkra om han ska sova i sin tygbur till en början eller om han ska sova i sin...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: zzz
·
Övr. Hund Blev det för Cujo idag lite hastigt och lustigt, när en kompis ringde och talade om att han lagt två spår. Ett åt sin flugsnappare...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har sett på Ceasar M och förstått att många hundar aldrig går ut på promenad, vissa rastas väl i trädgården men dom som bor i lgh...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: aysha
·
Övr. Hund Någon som vill hjälpa mig med namn till en svart dvärgschnauzerhane? I nuläget lutar det åt Torres (avgjorde Em-finalen) men det...
Svar
13
· Visningar
1 045
Senast: soma
·
Övr. Hund Igår kväll precis när det börjat mörkna låg jag på en mindre asfaltväg. Plötsligt ser jag rörelse vid vägkanten. Släpper gasen och...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: scotty
·
Övr. Hund Min ettåring har fått tonsillerna bortopererade idag. Det hade tydligen varit rejält med vävnad, så det var bra att de blev fimpade...
Svar
17
· Visningar
1 508
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Har ju varit inne på RR, Lapsk Vallhund & Labbe än så länge, men så läste vi helt rasspecialen i senaste hundsport och voila, där var...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Milene
·
Övr. Hund Hon har haft besvär av dom en längre tid nu. Behandlats med penselin i omgångar. Men det hjälper bara ett tag. Hon är slö , som en...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: liljekonvall
·
H
Övr. Hund Ska ut med Mira på landet för första gången om drygt en vecka ungefär. Tänkte att jag skulle fixa en ID-bricka till henne ifall att...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund När jag tittar på min hund i dagsläget,så ångar jag något så jävligt att jag satte henne på Rimadyl,för vems skull frågar jag mig,och...
Svar
14
· Visningar
5 011
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Sprid detta! Jag har fått veta att gäng från Stockholm har varit i bla. Älvdalen och Rättvik och tagit hundar. Bla. en 13 år...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: simba_112
·
H
Övr. Hund Jag har kastat mig in i foderdjungeln. Var till en nyöppnad djuraffär där jag bor för ungefär en månad sedan, någon vecka efter att jag...
Svar
17
· Visningar
2 129
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Hund Hej, Jag ska flytta hem från USA med min hund, väntar bara på alla papper ska bli klara... Suck det tar en evighet... Hur som...
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: Ankie
·
Övr. Hund Okastrerad hanhund som slickar på min kastrerade hanhunds urin.. Varför gör han så ?? Det har hänt flera ggr, den okastrerade...
Svar
2
· Visningar
1 294
Senast: Belli
·
A
Övr. Hund Igår ringde en ytligt bekant mig och frågade om jag visste någon som ville ta hand om en tvåårih Schäfermixhane, hunden i fråga hade...
2
Svar
23
· Visningar
2 022
G
Övr. Hund Känner du till vilka regler som gäller för fodertillverkarna? Läste just en artikel om det, och det är faktiskt ganska intressant (och...
Svar
5
· Visningar
1 209
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Åsa_NNL här på Buke - en av grundarna till organisationen Neverneverland som omplacerar hundar från Irland - omkom tragiskt nog i en...
Svar
16
· Visningar
1 611
Senast: liten82
·
T
Övr. Hund Hejsan! Jag har en liten fråga till er smarta bukare... Det är så att pojken och jag ska åka på semester till Nordkoster i...
Svar
1
· Visningar
1 925
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår