Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte visa några bilder på hans valpar nu när dom börjar bli lite större. Jag fick bilder från ena uppföddaren igår. Busbilder...
Svar
19
· Visningar
1 524
Senast: Constance
·
T
Övr. Hund :) Någon som har den blandningen?!:laugh:
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Texas
·
Övr. Hund jag ska anmäla mina hundar till utställning i norge - men hur gör jag?? :eek: det står på norka kennelklubben att det är manuell anmälan...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Min 2åriga schäferkorsning har kommit på efterkälken sen jag fick barn. Han kan om han vill, men han vill ingenting just nu:p Han jagar...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund Gör detta test och se. http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html Hoppas det funkar, skriv nu in ärligt hur det gick, kan...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 625
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hejsan. nu har jag lite problem här. Min hund är deprimerad. Jag bor fortfarande hemma och mina föräldrar är i stugan, vi turas om att...
Svar
1
· Visningar
2 473
Senast: peace
·
Övr. Hund Min gamla hund, 12 år får ibland som kramp i ena bakbenet, han springer runt på tre ben men verkar inte ha ont av det, det kommer när...
Svar
9
· Visningar
2 551
Senast: Jeeves
·
T
Övr. Hund Jag har en cavalierahane som fyller 2 i oktober, han är fullt frisk och har inga problem alls med någonting. Men jag vet ju att...
Svar
9
· Visningar
2 279
Senast: mimmi_t
·
A
Övr. Hund Jag har en labrador tik på ett år och hon bitter på allt! Idag hade hon bittit ett stort hål i soffan och hon bitter på väggarna men...
2
Svar
22
· Visningar
2 137
Senast: Ishtar
·
E
Övr. Hund Hej! Min tjej har en chihuaua / bichon hanvanaisblandis kille på 3.5 år. Ej kastrerad. Varje morgon hittar man kisspölar lite här o...
Svar
5
· Visningar
1 770
Senast: Teah
·
D
Övr. Hund Nån som haft hund med det? vad var orsaken och hur är prognosen? Har precis lämnat i väg min kära rottis tik på djursjukhuset där de...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, in med era bilder på när ni har med hunden på ridturen!
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Hur lärde ni eran hund att följa med på ridturer? Har gått och funderat på det där ett tag, hade ni hunden lös direkt eller lyckades...
Svar
19
· Visningar
3 658
Senast: Haukur
·
R
Övr. Hund Har hittat en omplaceringshund jag är intresserad av och nu undrar jag lite vad man bör fråga när det gäller vuxna hundar? Förutom...
Svar
8
· Visningar
2 296
Senast: Jessica1987
·
J
Övr. Hund Nån som köpt hundhinder från h**ks och tror ni en briard skulle tycka det var kul att hoppa? :) Vill stimulera henne mer än sök och spår...
Svar
2
· Visningar
1 577
Senast: JumpForMyLove
·
Övr. Hund Jag gick förbi en bil där det hängde en rosa exellent rosett från WDS. Kunde man köpa rosetter på sina band/kritik. Såg inget men var...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Vilka ska på utställning i Borås kommande helg? Jag ska ställa Leia både lördag och söndag. På lördagen (rasklubbsutställning)...
2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: elmelts
·
A
Övr. Hund Ny på hundforumet så undrar jag vilka här som har en (eller flera) rottis(ar)? Vi har i vår familj en snart 10-veckors Rottweiler...
2
Svar
36
· Visningar
4 457
Senast: Rotterö
·
R
Övr. Hund Jag vill veta allt om Golden hundar,har blivit sjukt kär i rasen,så nu hoppas jag att ni som Golden-ägare kan ge mej för/nack-delar med...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 035
R
Övr. Hund är det någon som vet om det är lag nu på att ha bur eller galler dörrar i bilen när man transporterar hunden ??:confused: en kompis...
Svar
3
· Visningar
1 869
Senast: ringen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V