Vilka här har Rottweiler?

Sv: Vilka här har Rottweiler?

Ja, han har en riktigt rolig svans. :D
Ser ut som ett kopphandtag. :p

Nedersta bilden missvisar lite, då asfalten sluttar lite.
Såhär ser han ut bak när han står på plant underlag. :)
Ignorera den snygga fleecefilten han har runt halsen bara, vi busade lite. :p
15wm6w0.jpg

Kanske ska tillägga att för tillfället är det vanlig vardagslydnad som gäller, samt mycket lek och promenad i skogen.
Han tycker det är jättekul att söka godisar, så vi ska väl leta på någon grupp som håller på med spårning.
Har fått erbjudande av hemvärnet att komma dit och spåra lite med dem och deras vovvar. :)

Kan inte annat än hålla med. :)

Här är ett par bilder på vår, än så länge ;), lille kille.

img_1498_9539981.jpg

img_1356_9539660.jpg

jag har en liten kille på 4 månader:) ska börja på valpkurs 30jun och när han e mogen nog så blir det lite kantarellsök också:) i helgen har vi åkt lite båt för första gången, det va super roligt så mycket att titta på, tänk vad springorna i bryggan kan vara roliga att hoppa över och gräva lite i:rofl:

Jag har två st en tik som är 5 år och en hane på 1.5 år som har samma pappa som din e:Faunus Samurai.

Jag bara älskar rottweiler finns ju inge bättre:love:

Min tjejs pappa är tysk Dingo Vom Donner Wald

Morfar Svarta Björns Zeppo
Det duger väl ?

Liknande trådar

T
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tips på en bra Rottweiler kennel. Har en 7 årig tik och vi skulle vilja köpa en valp nu. Detta för att hon ska ha...
Svar
1
· Visningar
1 747
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej! Nu är det så att jag är i tankarna och planerna att skaffa mig min första egna hund. I min familj har vi haft 2 hundar innan, en...
2
Svar
27
· Visningar
9 648
Senast: Ace
·
Övr. Hund Går sen ett tag tillbaka i funderingar på att köpa mig en till hund. Det skulle passa rätt så bra just nu då jag kommer jobba hemma på...
Svar
1
· Visningar
1 359
Senast: Lilahnee
·
C
Övr. Hund Går du i rottis-köpar tankar?! Läs då det här först!! V A R N I N G !:devil: När du köper oregistrerad rottweiler köper du inte en...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår