Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
D tyckte ja va rätt lätt...
Man har ju lite koll på hur dom ser ut, sen förstog man att dom inte skulle ta en "läskig" pitbull... =Rätt på första försöket
Att hitta pit bull:en lyckades jag med på en gång.. Lite förvånad själv faktiskt
Däremot kollade jag bild för bild för att se vilka kunskaper jag har...
10 rätt... .. Kunde Dogue de Bordeaux, G. Sennen, Vizla, Dogo Argentino, Labbe, Rottis, pitbull, Cane Corso, Engelsk bulldog och Bullterrier.. Tyckte att vissa av de andra bilderna inte såg så rastypiska ut på nåt vis..Men jag är inte så duktig heller...
Louisiana Catahoula Leopard Dog har jag läst om på nån hemsida, de verkar vara härliga hundar... Men ingen för mig ändå då de verkar stentuffa...
oj, jag trodde att det bara var 6 bilder tänkte det att ingen av dessa är det men tydligen så ska det vara det så jag tog en och då upptäckte jag att det fanns ju flera bilder om man skrollade lite
Fick rätt på första försöket! Fast det var några som skapade lite tveksamhet tex dogo argentino (men sen kom jag ihåg att det fanns en hundras som såg ut typ som en vit pitbull) och Cane Corso (fast dom hade så himla breda huvuden).
Men det hade ju varit klart svårare om dom hade haft med bild på Amstaff också...
Rätt på första förösöket - den neda jag hade fel på var nummer tre(tror jag) jag skrev amrikans bulldog - men det var Alpha blue.( ingen av de 2 eraserna är fci godkännda) men sen är jag lite rasnörd älskar att gissa raser/bland raser.
Mne spetsar och jakthundar är svårt, olika ryuska stövar tex
Tycker att pitbull exemplaret för en gångs skull var himla fin (fast ngt dålig bild), oftast ser man ju de "upppumpade"... Vissa raser är ju väldigt ovanliga, så det är ju svårt där, men kul att lära sig något nytt.
Lite roligt att se hur många det är som verkligen vet hur en pitbull ser ut, många förväxlar ju och är helt ute och cyklar
Kul att ingen tog fel på rottis och APBT Då hade vi väl flugit i taket
Men så är man ju lite rasnörd också
Terriervarianten hade jag dock aldrig sett Godkänd???
Nej, jag hade inte rätt. Ändå vet jag att det är så de ser ut Jag hade haft rätt på andra om jag inte trodde att jag kollat den bilden och haft fel Tog den vita först.
Gravid - 1år Det var jobbigt att lämna H på förskolan imorse efter gårdagen händelse när han blev nertryckt i golvet av ett annat barn. Jag som redan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.