Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här blidde det ingenting.... Slät etta på Leia båda dagarna...
Jerry blev tredje bästa valp med hp. Men lilla Lisa vann tikvalpklassen och blev BIM Något att glädjas åt!
Vi blev BIR valp iaf. Med fin kritik med. Valpfinalerna känns alltid så röriga med så himla många hundar. Att bli förbedömd i en miniring där min hund knappt hinner börja springa känns inte så skoj. Men det var skoj ändå.
Ställde ut min shih tzu hane i valpklass på söndagen, men det gick inget vidare, blev femma av fem . Elvis ville inte ens visa tänderna, hans uppfödare hade borstat tuvor ur mustaschen och det tyckte han inte om och så var han väl rädd att domaren skulle göra detsamma antagligen.
Det gick bättre på lördagen då specialklubben hade utställning. Det var åtta som ställde upp och så fick han en etta och sedan blev han fyra. Ändå tyckte jag att det gick dåligt, hörde inte att dom ropat in oss så vi var nära att missa det hela. Tror vovvsingen kände av att jag blev lite stressad när vi blev sena in så han var inte alls koncentrerad.
Vad hunden ska kunna är att gå fint och rastypiskt, olika raser visas ibland på olika sätt. De ska kunna stå bra och vara vana vid att okända människor kollar tänderna och tar på dem.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.