Vinthundsträff i västerås lövudden!

Sv: Vinthundsträff i västerås lövudden!

LÖRDAG
millan30_228
Basilika om det inte är seglarväder :)

SÖNDAG
Ishtar
millan30_228

LÖRDAG
millan30_228
Basilika ( om det inte är seglarväder )
KopparbergsEmme (om jag är där)

SÖNDAG
Ishtar
millan30_228

Det blir nog ingen segling i helgen så risken är stor att jag åker dit. Då kommer jag med en liiiiiten Italiensk Vinthund och en t-shirt som det står Basilika :)

Vad kul :)
Jag kommer vara där fredag kväll under minglet samt sätta upp tältet på kvällen för att få plats. På lördagen och söndagen:)

Då måste vi ju bestämma tid o plats för folk åker ju idag!
Millan känner jag ju igen så det är lugnt, men inte Phakal som också skulle vara där på söndagen.

Men det verkar som att buketräffen blir lör eller?
Jag får ju träffa dig Millan iaf :).
Ikväll kommer jag lägga upp foton angående klädvalstips, vet inte om jag ska ha turkos eller svart kjol. Båda har fickor och hunden är ingen av färgerna :D utan rödbeige.

LÖRDAG
millan30_228
Basilika ( om det inte är seglarväder )
KopparbergsEmme (om jag är där)

SÖNDAG
Ishtar
millan30_228
Red_Chili
jag fick nyss reda på att jag kan komma - och lillvalpen följer med!
Visserligen kommer ni inte hinna läsa det här...menmen, jag letar upp er!

Och jag satt i tre timmar vid Italienar-ringen (18) med min Basilika-tröja, två ungar och en gäst. Sen gick jag runt i resten av utställningsområdet med följet och min Basilika-tröja men ingen bukefalist gav sig till känna.

Var var ni någonstans ni som var där på lördagen?

B.t.w Lycka till ni som ställer ut :)

Du kommer inte möjligtvis imorgon också?
Har du några bilder eller vet några resultat från dagen?

Jag hade ochså viljat varit där och kollat:D:D men får nöja mig med att åka till alfta i morgon ska ställa en italienare där då:)

Nej, jag har varken bilder eller resultat och jag åker inte idag också. Jag är inte så intresserad av utställningen som sådan utan att kolla på hundar och prata med folk :)

Och jag satt i tre timmar vid Italienar-ringen (18) med min Basilika-tröja, två ungar och en gäst. Sen gick jag runt i resten av utställningsområdet med följet och min Basilika-tröja men ingen bukefalist gav sig till känna.

Var var ni någonstans ni som var där på lördagen?

B.t.w Lycka till ni som ställer ut :)

Förlåt, Förlåt!! Jag hade verkligen tänkt att jag skulle gått och hejat på dig. Men vi hade fullt upp. Hjälpte Mayas uppfödare med deras barn i helgen. Dom ställde även i Italienar ringen. Men såg dig inte när jag var där med barnen tyvärr.
Träffade Ishtar (tack för sällskapet i tältet)
och Red Chili och hennes bedårande lilla valp.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 846
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 419
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 240
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halvautomatiska vapen?
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Svensk politik nr 3