En heldags träning i Örebro *bildbomb*

Sv: En heldags träning i Örebro *bildbomb*

Nu måste vi ju nästan ta oss ner.. :) De skulle va hur kul som helst. Prata me chefen idag om ledigt på fredag.. Hoppas! :bump:

Ooops såg att en ny tråd startats..

Nu måste vi ju nästan ta oss ner.. :) De skulle va hur kul som helst. Prata me chefen idag om ledigt på fredag.. Hoppas! :bump:

JA ta med liten82 hon har ju kaxat i en annan tråd att tjejer minsann kan gå figuarnt så hon lova o ta Piru i planskyddet o Jääkäri i modprovet.

Men Jääkäri skippar vi jag är snäll men Piru ska hon få köra då :devil:

JA ta med liten82 hon har ju kaxat i en annan tråd att tjejer minsann kan gå figuarnt så hon lova o ta Piru i planskyddet o Jääkäri i modprovet.

Jo ja ska banne mig göra de.. O om de flyttas fram så kommer vi definitivt! :laugh:

Jasså de har hon.. Men de är väl så att tjejer också kan eller? :p

Jo ja ska banne mig göra de.. O om de flyttas fram så kommer vi definitivt! :laugh:

Jasså de har hon.. Men de är väl så att tjejer också kan eller? :p

Ni får väl testa han när ni kommer men skriv under i den andra tråden enklare med PM sen för mig o Jadzia.

Som sagt, klart jag ska figga dej, du kommer att bli så imponerad att ögonen trillar ur :angel::D

Däremot kan de ju lätt hända att jag råkar stuka en fot eller ha lite ont i ryggen just den helgen :angel:
Om jag har det så är de definitivt inte så att det beror på att jag inte törs erkänna att Piru kanske är lite för mkt för mej.... ;)

Ni får väl testa han när ni kommer men skriv under i den andra tråden enklare med PM sen för mig o Jadzia.

Oki.. Ska göra så. Måste bara snacka ihop mej me Sofia först. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka