Ler och långhalm *bildbomb*

Sv: Ler och långhalm *bildbomb*

joo.. det har du väl rätt i eg... :)
Tycker de är jätte fina oxå.. är dock liiiite väl vanliga :o

Men somsagt när den dagen kommer får man väl se ;)

Oj, vad jobbigt att behöva tvätta hunden varje dag! De drar hem mycket skit och hästlukt om man är i stallet mycket. Drar åt sig all skit man kan tänka sig, pälsen är som filt så hoppar de i en gyttjepöl blir det badkaret och minst två omgångar såpa :rofl: Sist det hände stod jag över badkart i säkert 45 minuter, hade ingen känsel i ryggen sen. Man tycker ju att de kan ligga i hallen och torka så ramlar skiten av ... men nej, tro mig jag har försökt.

Jag brukar duscha det värsta och sen blir det en tur med dammsugaren följande dag då den sista sanden/mojkan ramlat av.
...men mattorna är definitivt i behov av tvättning då sommaren kommer.

Jag brukar duscha det värsta och sen blir det en tur med dammsugaren följande dag då den sista sanden/mojkan ramlat av.

Min mamma tyckte inte det var någon bra ide när jag bodde hemma, och inte mina nuvarnade sambo heller :D Men erkännas ska väl att när det bara är sand och inte gyttja så fuskar jag lite :angel:

Nu ligger han här nyduschad eftersom han är lös i magen ... Igen :idea: Har skickat iväg YorkWann på uppdrag att köpa ny mat till känsliga lilla prinsessan.

Här får han ligga i hallen, tills det värsta ramlat av :cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka