Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Vad är "rallylydnad"?????????
Svar
8
· Visningar
1 072
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hejsan! Natten mellan 27-28 juni föddes vår första valpkull här :) Jag va orolig för att veta vad jag skulle behöva göra OM det...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund Nån som förstår vad jag menar? Alltså ett lås man sätter mellan bagageluckan och bilen så att man kan ha luckan öppen så att hundarna i...
Svar
4
· Visningar
1 758
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund Min valp på 6 månader har "dubbeltänder" alltså vissa valptänder har inte lossnat men de riktiga har växt ut i alla fall. Han har så...
Svar
7
· Visningar
1 226
Övr. Hund Surfade lite på Expressen och hittade denna söta underbara valp http://www.youtube.com/watch?v=C2z_4JeXjkg&feature=related
Svar
5
· Visningar
1 048
Övr. Hund satt och kollade på disneytimmen idag och började fundera på vilken ras pluta ska föreställa vara? :D eller är det en blandras som är...
Svar
5
· Visningar
1 415
Senast: lollolisa
·
Svar
30
· Visningar
2 180
Senast: Gabbi
·
K
Övr. Hund Fick precis ett telefonsamtal från min mamma... Hennes hund blev attakerad av en annan hund under en promenad och det gick så illa att...
2
Svar
20
· Visningar
2 275
Senast: Nekomata Ina
·
K
Övr. Hund Hur lång är karantänen?
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Kamikazepiloten
·
Övr. Hund Kan en hund ha växtverk?? Min syster har en Shäfer/rottwiler tik på 1 år och hon haltar som tusan när hon lekt eller sprungit för mkt...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Jadzia
·
H
Övr. Hund Hur ofta avmaskar du din hund? Och med vad?? Hur gör du med hunden sen? Låter du den va lite ro de närmsta dagarna eller gör du...
Svar
7
· Visningar
892
Övr. Hund Såhär ser det ut här hemma när hunden vill.. vad...
Svar
6
· Visningar
1 086
Övr. Hund Eller ja snarare vad ska man tänka på när man åker och kollar på hunden? Nu syftar jag först och främst äldre hundar. Jag ska nu på...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Ställde ut vovvsan i helgen i Gränna. Min första officiella utställning så jag var grymt nervös. :crazy: Hade fått hundra råd från...
2
Svar
32
· Visningar
2 439
Senast: Apollo
·
Övr. Hund ..har jag alltid funderat över. Jag har fått en känsla av att det är mer okej att korsa jakthundar än "vanliga" hundar. varför? Finns...
Svar
12
· Visningar
1 767
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Mötte min granne igår, satt och pratade en stund. Hon har haft hund hela livet och gav tipset att lägga vitpeppar på de växter...
Svar
8
· Visningar
6 994
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är nu hundvakt till mitten på juli åt en FARO-hund hane. En riktig energi boll med stor vandringslust och upptäckarlust. Trevlig att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 806
Övr. Hund Japp, det blev jag idag när jag gick över till grannen för att fråga om de sett min katt. Hunden ifråga är en bouvier/varghundmix...
2
Svar
38
· Visningar
2 818
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Har ni märkt att det fullkomligen florerar av annonser om hundkurser av alla olika slag och kvaliteter? Det är förvisso jättekul, men...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: barajag...
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna