Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Är ögonsjukdomar väldigt vanligt för Engelska springer spaniel? Jag har på flera hemsidor hittat texter om fucosidos. Är det någon sorts...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: Keya
·
Övr. Hund Imorse när jag vaknade såg jag att min ena hund var som svullen under ögat ner mot mungipan. Hunden är dryga 12 år och har haft problem...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag hittar inga jättebra ställen att lägga längre spår i västra delarna av Stockholm, och när jag väl hittar det finns det sällan bra...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund http://www.kvp.se/nyheter/1.1207702/hund-lamnades-utan-mat-at-pa-sin-kamrat Vet inte om det är rätt forum jag skriver på men känner...
Svar
7
· Visningar
1 251
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Gör man det tycker ni? Var just ute och kvällskissade Råda, och vi stod några meter från en gångväg och hon luktade på ett gräs eller...
2
Svar
29
· Visningar
2 723
Senast: linafina
·
Övr. Hund Ja min hund har börja nysa fnysa och de låter som om han håller på å kvävas typ fast han inte gör det. Jag har kollat och han har inga...
Svar
4
· Visningar
1 972
Senast: Niela
·
R
Övr. Hund Min pojkvänn har bestämt sig för att skaffa hund nu. Min uppgift har blivit att hitta ett bra namn. Det är en rottweiler tik. Mamman...
Svar
12
· Visningar
9 407
Senast: tlb
·
Övr. Hund Nu är bildserien klar och är det något som har blivit knas så blir jag galen :crazy::D BUKEHUNDARNA /C
2
Svar
30
· Visningar
1 835
Senast: movi
·
P
Övr. Hund Vart har folks ansvar i aveln tagit vägen? Gäller en uppfödares ansvar i sin avel bara i sina tikar och vilka hanhundar hon parar den...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: Phakal
·
Övr. Hund Min mamma har börjat på valp kurs i Uddevalla. Första gången va det bara teori. Det gick bra. Då fick de reda på att de ska vara...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 380
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Har en bekant som föder upp småhundar (har kennel tillsammans med sin dotter). Allt som allt äger de 12 hundar (11 hemma + en utplacerad...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: boccia
·
Övr. Hund En kompis som är intresserad av rottweiler och har hittat en som hon kanske är intresserad av.. Nu tänkte ja höra med bukes fantastiska...
Svar
16
· Visningar
1 672
Senast: lewellyn
·
L
Övr. Hund jag behöver mig ett gott skratt ;) 1. hämta din kameran, en godbit och din glupska hund 2. släng godbiten i luften och ta en bild på...
Svar
12
· Visningar
1 035
Senast: lollipopocoaster
·
Övr. Hund Jag är en roliga människa jag..Ena sekunden vill jag ha häst, andra sekunden vill jag ha hund. Jag tror det handlar om att jag vill...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: kackle
·
Övr. Hund Ja som ni förstår så har jag inte köpt nån ny hund än. Har fortfarande väldigt svårt att bestämma mig vad det ska bli. Den lapska...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: Soppan
·
C
Övr. Hund Hej! Hämtade en 4-årig chihuahua igår på en kennel. Från det att hon satte sig i bilen har hon varit reserverad, rädd och arg för...
2
Svar
39
· Visningar
2 757
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Sitter här i fodrets förvirrande värld. Just nu äter sambons mellanstora hund ett foder och när jag plockar hem egen hund (vilket blir...
Svar
10
· Visningar
1 175
Övr. Hund Fick just ett mail av min uppfödare, där hon frågade om jag kunde tänka mig att låta min hund gå i avel. Frågan är hur man ska...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hur har just du råkat ut för den berömda svenska avundsjukan i samband med ditt hundliv? Jag har råkat ut för den på så vis att jag...
Svar
17
· Visningar
1 743
Övr. Hund Här är våran lilla hane , eller lilla och lilla han har hunnit bli 9 månader nu:P men han är fortfarande våran bebis;) Va skulle ni...
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Mish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna