Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund En Chihuahua valp på 8 veckor som nyligen flyttat till ett jättebra hem i en Sthlms förort var ute för att kissas tillsammans med...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: JumpForMyLove
·
Övr. Hund Efter alla tråkiga besked jag fått om mina hundar denna veckan så tyckte min vän att det var dags att torka tårarna och hög tid för att...
Svar
12
· Visningar
1 070
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Världsutställningen närmar sig med stormsteg :crazy: Har laddat med hunden på alla upptänkliga vis, men vad gör man med gamla matte? Jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund jag håller ju på att ska byta foder till mina krakar - men jag kan inte bestämma mig! :crazy: ena dan vill jag ha det foder som är...
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: Nominous
·
T
Övr. Hund idag kom vår 13 veckors valpen hem:bump:
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ska hämta valpen om 13 dagar och har fortfarande inte bestämt något namn. Jag & brorsan kommer aldrig överens. Mitt förslag var...
Svar
12
· Visningar
1 533
Senast: saddi
·
Övr. Hund Jag bara Måste få skryta av mig lite.. för jag är SÅ stolt! :) Första gången i min lillkilles liv som han var ute på "marknad" idag...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Bewildered
·
B
Övr. Hund Har lite smått börjat fundera på en till hund. Har bara lite svårt att bestämma vad för ngn. Har inte allt för mkt pengar men kan räcka...
Svar
16
· Visningar
1 355
Senast: Gabbi
·
P
Övr. Hund Min lilla tik blev parad sista gången i tisdag när skall man göra UL? Det är första gången både för mej och henne. Har superkoll på...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Casper
·
D
Övr. Hund Vi har en 15 veckor gammal Newfoundland som vi börja mistänka är mörkrädd, så fort vi ska ta ut henne på en kortare promenad på kvällen...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Dragonfly
·
Övr. Hund Satt och läste på ett hunddagis hemsida, där står det att hundarna får leka med varandra utomhus i ca en timme per dag (utöver...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: Milosari
·
Övr. Hund hej här kommer en bild på vår nya valp vi ska hämta i juli :love: det är en tik.....men jag vete17 vad hon ska heta :confused: är helt...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: mylisen
·
Övr. Hund Har en valp på 11 veckor som på dagarna åker med husse i lastbilen när han jobbar. Det fungerar mycket bra och valpen är nöjd och glad...
Svar
6
· Visningar
2 943
Senast: Ruben Salte
·
J
Övr. Hund Min chihuahua är skendräktig. Första gången jag varit med om detta så jag har några undringar. Hon är nästan som normalt, kanske...
Svar
1
· Visningar
1 770
Senast: Turali
·
Övr. Hund Ni som tränar era hundar på saker som ingår i tävlingslydnad - vad är det som gör att ni tycker att det är roligt? Vad är det som är...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 820
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Visst är "stanna" godkänt som kommando i ställande under gång (LK1)? Blev osäker på det nu när det äntligen börjar fungera..:angel:
Svar
2
· Visningar
727
Senast: unki
·
Övr. Hund Min rottistik har fått en inflammation ovanför en tass, ska äta antibiotika och ha tratt i en månad... det tycker jag låter väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Så sitter husse ofta ute på morgonen och tar en kopp kaffe och en macka eller två när han läser morgontidningen. Det gillar fauvarna..
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Grana
·
D
Övr. Hund När jag var på väg till stallet vid kvart i ett idag såg jag en liten tibetansk spaniel på en gräsmatta. Inget halsband eller nånting...
Svar
12
· Visningar
1 608
Senast: Duplica
·
Övr. Hund Hej!! Vad ska man tänka på om man har en hund med Epilepsi?? Hon har bara haft två anfall som vi vet om då... Så hon får inte...
Svar
4
· Visningar
1 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka