Du och din hund!

Sv: Du och din hund!

haha, det ända kortet som finns där vi båda är med!
(observera att min hund är svart/vit)
img_0237_1207564364_4190148.jpg

20 om en månad :D

*kl*

Senaste bilden på mig (28 år) och Zelda (4 år), och den enda jag har tillgång till på jobbet: :)

DSCF1590.JPG

Får passa på att gratta till fina placeringarna på prispallen=) Var det lydnad? Måste passa på att säga att det är härligt att se pudlar på pallen =)

Får passa på att gratta till fina placeringarna på prispallen=) Var det lydnad? Måste passa på att säga att det är härligt att se pudlar på pallen =)

Tackar :)
Det är lydnad, är rätt många som kör pudel här, jättekul att se!!
Pudlar har ju lite egna grejjer för sej, instättningarna är oftast hopp och studs, sen ser man ett och annat pudel-race på planen :D
Så rör dom sej väldigt vackert!

Jag och jycken, motvillig modell med matte.
Ingen vidare bra bild, återkommer när jag och Ambra tagit oss i kragen och fotat oss med våra djur. :D

Matte snart 32 och hunden 7.
19936448.jpg

Här är jag och valpen, en korthårig Collie hane på våran första utställning där han även blev BIS 1 i valpklassen :D På bilden är han 4 månader.

KATRINEHOLM%20002.JPG

Den här bilden togs igår, Kingston är 4 månader och tre veckor
DSCN4386.JPG

Denna bil togs för en vecka sedan, min vuxna hund Moa, Bearded Collie på 5 år är också med hihi. Det är vääldigt sällsynt att hon är med på kort då hon i stort sett springer och gömmer sig när kameran tas fram...
dagisbild.jpg

Har fått en lite bättre bild på mig och lilltjoffsen

21109683.jpg

Jag snart 21 och Uno drygt 10 månader

*KL*

Har väl inte så många bilder på mig o mina djur..
men här har vi en på mig o gamtiken, det togs för ca 2 år sedan.

26440_1212155303.jpg

Jag o valpis på valpkurs :)

70918_1211548828.jpg

Jag är 20 (den 11:e Juni:p) Tiken 9 år, valpis 5 månader

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka