Du och din hund!

Sv: Du och din hund!

jennybraka.jpg

Helt fräsch bild, ifrån kennellägret i helgen. Det är bannemej inte ofta jag hamnar på ekipagebilder :o Bråka ser hyffsat smart ut, vilket inte heller händer så ofta.

mattefocus.jpg

Äldre bild på mig och Focus!

Mina två vapendragare får väl fixa en bild snart på den 3:e när den är hemkommen.

Vadå?
Ska du skaffa ännu en hund?
Vad blir det för ngt denna gång?
Hur i hela världen hinner du med?:eek:
Haha... Tusen frågor:o

*kl*

Bildbooomb:D
Jag och nya bebisen & rallylydnad med siri
DSC_0072-Kopia.jpg
Kopiaavrallylydnad_8mars08030.jpg

Utställning
terrierklubben_utst044.jpg

Mys med Ylva
hund_31maj_2008165-Kopia.jpg

Vid sidan av plan på tävling & Jag, Eskil och Siri
PC090025-Kopia.jpg
62521_1203716232.jpg

Gilly

kl

Tyvärr verkar nästan samtliga som har lagt ut bilder i den här tråden ha lagt ut en bild på helt fel person. Gör om, gör rätt. :mad::angel::D

Nåväl, här kommer en gammal bild på mig och ena jycken;

9194977.jpg

Vadå?
Ska du skaffa ännu en hund?
Vad blir det för ngt denna gång?
Hur i hela världen hinner du med?:eek:
Haha... Tusen frågor:o

Japp den kommer torsdagen efter midsommar.
Ras okänd, kön okänd, färg okänd, ni får väl gissa eller nåt eller så märker ni när den kommer :devil:
Denna kombination har jag suktat efter länge o fick nu chansen o dessutom att välja först av flera olika själ.

Hinner det gör man väl utan beskymmer det är hur man prioriterar jag ser inte hunderiet som en hobby längre ut som en livsstil så därför tycker jag detta är så kul så därför finner jag energin till det.

Senast ändrad:

Här är jag och min älskade Wahidah :love: Nu på onsdag skriver jag på alla papper och sedan sticker vi hem till Stockholm.
Bilderna är ca 2 veckor gamla.
DSC_2757copy.jpg

DSC_2715copy.jpg

DSC_2754copy.jpg

(Hon fullständigt älskar att sova sådär :D)

Jag vill ha er som fotomodeller i sommar :idea: :love:

Haha! Visst är vi tjusiga? Vinthundar är alltid så bra fotomodeller! :idea: Fast jag längtar tills skägget ska bort på honom så man kan se hans fina nos ordentligt. :love:

Enda bilden jag har på mig och vovven när båda syns skapligt.

Han ligger alltid bakom nacken när matte är tråkig och tentapluggar i flera timmar :p
20962076.jpg

Senast ändrad:

Alltså... jag brukar inte gilla sådär små hundar - men varje bild jag ser på din är ju underbar. Han måste vara den finaste minihund som finns :love:

6 månader nu. Man tar bort det när det blir "moget". Dom tappar ju en del av sig själva med tiden, men en del kan sitta kvar. Plus att man ju plockar ryggen. Men det måste ha utvecklats päls där under. Afghanens långa päls är ju underhullet, och den andra pälsen finns inte ännu på valparna. Har för mig uppfödaren sade att man börjar plocka ryggen när dom är typ 8-9 månader kanske. Men som sagt, den korthåriga pälsen måste ju finnas där under. :p

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna