Du och din hund!

Sv: Du och din hund!

Äääh, det är väl onödigt att vänta tills att korta pälsen kommit - nakenafghaner kanske kan bli en ny trend ;)
Var någonting med 9 månader jag hade fått för mig. Bra, då var jag inte helt fel ute :)

(och nu kanske vi ska sluta gå OT? :p)

kl

Tyvärr verkar nästan samtliga som har lagt ut bilder i den här tråden ha lagt ut en bild på helt fel person. Gör om, gör rätt. :mad::angel::D

Nåväl, här kommer en gammal bild på mig och ena jycken;

9194977.jpg

Eller hur:eek: Jag hade föreställt mig framförallt vissa här i tråden heeelt annorlunda.. Menmen;)

Fin hund! Stam?

Gilly

Japp den kommer torsdagen efter midsommar.
Ras okänd, kön okänd, färg okänd, ni får väl gissa eller nåt eller så märker ni när den kommer :devil:
Denna kombination har jag suktat efter länge o fick nu chansen o dessutom att välja först av flera olika själ.

Hinner det gör man väl utan beskymmer det är hur man prioriterar jag ser inte hunderiet som en hobby längre ut som en livsstil så därför tycker jag detta är så kul så därför finner jag energin till det.

En Kelpie? :idea::D

nu har det röstats på Kelpie o malle ;-)

Aaaa, jag tror stenhårt på Kelpie, blir en utmaning att komma med en Kelpie inom Skydds/IPO på höga nivåer :D

Eller en Holländsk herdehund?
Fast jag antar att det inte spelar nån roll att gissa, du lär väl hålla inne med informationen ändå :mad:;)

Aaaa, jag tror stenhårt på Kelpie, blir en utmaning att komma med en Kelpie inom Skydds/IPO på höga nivåer :D

Fast jag antar att det inte spelar nån roll att gissa, du lär väl hålla inne med informationen ändå :mad:;)

Ni får se inom sinom tid..

Inte många som vet nåt om vad jag ska ha..

Senast ändrad:

Jag vet ;):D:p

Nytaget kort från idag! :) Mattes & hennes ögonsten. :love:

STP64027.jpg

Även jag har problem med att få kort på oss båda ... jden enda jag har är denna:
20976212.jpg

och inte syns det att det är vi inte.

Men imorrn kommer det förhoppningsvis nya

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna