Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Tyvärr verkar nästan samtliga som har lagt ut bilder i den här tråden ha lagt ut en bild på helt fel person. Gör om, gör rätt.
Nåväl, här kommer en gammal bild på mig och ena jycken;
![]()
Japp den kommer torsdagen efter midsommar.
Ras okänd, kön okänd, färg okänd, ni får väl gissa eller nåt eller så märker ni när den kommer
Denna kombination har jag suktat efter länge o fick nu chansen o dessutom att välja först av flera olika själ.
Hinner det gör man väl utan beskymmer det är hur man prioriterar jag ser inte hunderiet som en hobby längre ut som en livsstil så därför tycker jag detta är så kul så därför finner jag energin till det.
En Kelpie?![]()
nu har det röstats på Kelpie o malle ;-)
Aaaa, jag tror stenhårt på Kelpie, blir en utmaning att komma med en Kelpie inom Skydds/IPO på höga nivåer
Eller en Holländsk herdehund?
Fast jag antar att det inte spelar nån roll att gissa, du lär väl hålla inne med informationen ändå![]()
Aaaa, jag tror stenhårt på Kelpie, blir en utmaning att komma med en Kelpie inom Skydds/IPO på höga nivåer
Eller en Holländsk herdehund?
Fast jag antar att det inte spelar nån roll att gissa, du lär väl hålla inne med informationen ändå![]()
Ni får se inom sinom tid..
Inte många som vet nåt om vad jag ska ha..
Ras okänd, kön okänd, färg okänd, .
En *harkel*...![]()
Du har inte en aning mer än ras så det så![]()