Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?
Korsningen är min oh min mammas mest mammas nu pg av att hon bor hos henne, då hon alltid bott på gård och så.
Ja jag har mina huskys med mig på jobb och det funkar hur bra som, tycker att fler som jobbar i vården skulle ha sina djur med sig hund som katt (så länge det inte finns allergi).
Och hundarna är med mig på dom plåtningar jag tar via mitt andra yrke dom har även fotats och ja verkar gilla de.
Visst skulle jag kunna sätta mina hundar p ådagis men skaffar man djur så tycker JAG att man ska försäkra sig om att man kan ta hand om dem och inte ha dom när det passar.
Så mina är med mig på jobb och så (när jag jobbar mer än 6 tim klart att dom kan vara själva, men dom älskar att åka bil och va med på olika ställen.
Imed att jag är ute mycket med jobb och så, så finns det tid får bådde rastingar och mycket lek.
Jag hade ALDRIG ÄNS Skaffat mig hund 1 om jag inte kunnat ta hand om eller ha tid med en.
Många tror ju att man bara bör va hema dom 2 första veckorna och följden blir sedan omplacering innan hunden är 1 år inte alltid men MYCKET av om man läser annonser på blocket osv som jag svarat på just pg av nyfikenhet om hundes omplacering.
Det har aldrig varit min mening att hacka ned på någon eller verka otrevlig men jag ser det som ett åhn när folk skriver till mig som jag va dum eller korkad.
Jag har gjort mitt val...än så länge funkar det bra..kanske gör det alltid de(hoppats jag
)
Sen blir man INTE Så glad när man får höra att man inte äns kan stava!!KUL