Nu ska jag bli med bebis!

Sv: Nu ska jag bli med bebis!

Jo, det mesta har gått bra hittills :) Det stora problemet som egentligen är är att han jagar sin svans, Och jag försöker febrilt ta red på hur man får honom att sluta. :(

Avled, ge honom en leksak som är roligare eller liknande. Fast utan att göra för stor grej av det så att han börjar använda beteendet till att söka uppmärksamhet.

Ja okej, jag ska pröva den metoden :) Han är så jäkla envis bara :angel: Men det hör ju till!

Ja han är helt underbaaar :love:

Imnir: Här har du lite till ;) :love:

DSC02941.jpg

DSC02948.jpg

DSC02944.jpg

Ursäkta den pissiga kvlitén då :crazy: Måste skaffa mig en kamera.

När vi kom hem stod inte öronen helt upp men nu är de verkligen på god väg. När han var stilla och låg ner tippade öronen àla sheltiestil, men nu pekar de uppåt även när vi ligger och vilar :laugh: Lilla beesisen :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 965
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 222
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
582
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka