Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kom nyss hem efter ha varit ner på affären en snabbis. Hundjäkeln har rotat igenom min väska som stod på golvet och hittat min...
Svar
5
· Visningar
9 932
Senast: Milene
·
S
  • Låst
Övr. Hund Nu måste vi få ett SLUT PÅ ALLT ANKLAGANDE mot en kvinna som får bli kallad för Djurbedragare! Jag vill veta vem/vilka som har startat...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 840
Senast: Jadzia
·
K
Övr. Hund Hej, jag ska snart köpa en tik & jag vill inte ha valpar & dessutom så har jag redan en hanhund så jag vill slippa löpet - så ja, jag...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: mardley
·
Övr. Hund de är så att ja ska ställa min springer spaniel i avesta i juni själv för första gången. Men hur går de till? hur springer man? skulle...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Börjar komma till ett vägskäl där det kan hända att jag förlorar min lilla älskling (ev flyttar min sambo och tar då hunden med sig) och...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 162
Senast: Fnattisen
·
Övr. Hund Fick en fråga i dag från en som letade foder hund, för hon hade inga pengar att köpa valp för:o Och självklart skulle hon vara en...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 956
Senast: Fellow04
·
Övr. Hund Hoppar in på hund och ställer en liten fråga, kanske är dags för en ny familjemedlem här under sommaren så hoppas ni kan svara :laugh...
Svar
7
· Visningar
2 307
Senast: Buppisen
·
L
Övr. Hund Håller på med inlärning av "Rutan" med Eya och har stött på ett litet problem. Jag har endast använt mej av godis, lagt ut godisfat och...
Svar
7
· Visningar
922
F
Övr. Hund Någon som ställt hund för polsk domare tidigare? Finns de nåt som dom är extra petiga med? Speciell typ utav hund dom gillar eller nåt...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Har fundilurat lite ett tag och tog nyss upp det med Zizzy. Varför har olika hundar olika antal bröstvårtor? Skulle ju vara som...
Svar
3
· Visningar
10 024
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Skulle man inte kunna nåla en tråd där det finns beskrivningar vad förkortningarna för utställningar, namn (such, finuch) etc betyder...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker, ena dagen tycker jag hon är för smal och nästa så är hon i normalhull... Kan ni säga vad ni...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: plymen
·
G
Övr. Hund Någon som känner till någon sådan? Jag har letat runt som sjutton för att hitta handlerkurser eller ens någon enklare variant av...
Svar
2
· Visningar
1 387
Senast: Lidl
·
M
Övr. Hund Jag svävar på små rosa moln just nu:bump:. Jag och turbo-labben blev nämligen idag godkända på slutprovet för räddningshundar. Jag har...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 233
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jag är väldigt sugen på att skaffa mig en valp. Vart länge nu, frågan är om det är rätt tillfälle. Ja ska ju ha barn augusti/september...
2
Svar
23
· Visningar
2 654
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej, hoppas på att kunna få lite tips här! Jag har en tik på 6 år, jättesnäll, lugn och lite blyg och försiktig. Jag tränar en...
Svar
5
· Visningar
1 812
B
Övr. Hund Min hund bet ihjäl min mammas Yorkshireterrier för några dagar sedan och har även gjort utfall mot min brors barn. Tyvärr så var jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 539
Senast: mammaBerg
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite tips.. min hund har väldig lätt å INTE ha uppmärksamheten på mig ibland.. allt annat är så mycket...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: MinIan
·
H
Övr. Hund Åh, är så glad! Har vid några tidigare tillfällen berättat om min otroligt skotträdda tjej, som blir alldeles blockerad vid fyrverkerier...
Svar
7
· Visningar
713
Senast: sandrabjelkelov
·
H
Övr. Hund För nån vecka sedan så körde en kompis på en ren (han fick ha ihjäl den då den blev så illa skadad) för den hade blivit nerjagad från...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka