Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi hade kalas idag och min lille hund som jag tränat mycket med att han alltid ska "säga till" när det kommer någon gjorde sitt jobb...
2
Svar
21
· Visningar
2 464
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Har anmält mig till ett vallningsläger för min ras under fem dagar i Juli. Fick idag reda på att avgiften är höjd med 500 kr (3000...
Svar
17
· Visningar
1 042
B
Övr. Hund och när slutar man anklaga sig själv? I fredags natt dog min hund, han blev överkörd av en lastbil. Jag ser hela tiden hela...
2
Svar
29
· Visningar
3 975
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Nu har hon hunnit vara här i 12 dagar så nu är det dags med lite bildbomb på valpis :) Här har ni min lilla tjej Ibland blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 633
Senast: Mayalv
·
Övr. Hund :o:o:o Oerhört pinsamt isf:angel: Ända sen Fortune börja tappa pälsen (pga sjukdom om någon har missat) så har hon börjat skaka då...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hund 1: Ganska klent psyke Skottsäker Ointresserad av omgivningen Absolut ingen jaktinstinkt Nära till skall Extremt...
Svar
18
· Visningar
1 534
Övr. Hund Äntligen händer det lite djävulskap här hemma igen!! :banana: Nja, så farligt var det väl inte, hon åt upp disksvampen jag diskar...
Svar
3
· Visningar
813
Övr. Hund Scenario, min hund ligger i sin bur i bilen, som står parkerad på stallplan, baklucken är öppen. En ny inakordering har kommit till...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 122
Senast: escodobe
·
Övr. Hund vad beror de på? Min kille börjar bli riktigt riktigt benig över rumpan! Musklerna är borta förstår de inte bor på 4de våningen utan...
Svar
15
· Visningar
1 345
Övr. Hund Finns det utställningar för blandrashundar fortfarande?
Svar
3
· Visningar
769
Övr. Hund Fler som har hundar som får nån form av efter badet fnatt?? http://video.google.com/videoplay?docid=7042278251137663014...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Smulis
·
B
Övr. Hund Tyvärr tas det inte alltid väl emot att man är ambitiös och tränar med sin hund. I grannskapet finns det ett par tanter som ganska...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: unki
·
Övr. Hund Min rottisblandis har en hel del egenheter. Antagligen era också? - Han knyter upp mina skosnören. Endast mina skor, och han gör det...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: Novanna
·
Övr. Hund ....:p Hämtade honom igår och han sov i mitt knä hela vägen hem 16 mil. Inte ett knyst från honom mer än snarkningarna som hördes...
2
Svar
20
· Visningar
2 163
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund än för varg? detta är andra hunden som attackeras i år på det området. skrylle är ett friluftsområde där det rör sig mycket människor...
Svar
19
· Visningar
1 770
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Jag och maken var ute och gick med hundarna. Hittade inte hennes vanliga koppel och gav maken flexikopplet. Helt plötsligt drar den...
2
Svar
31
· Visningar
8 384
Senast: Hammond
·
Övr. Hund Tänkte d kunde vara kul m en bildtråd för alla som har blandisar;) Jag kan börja m att lägga in en bild på min egen som Heter Anno å...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
14 747
S
Övr. Hund Min lilla valp på 12 v var förskräckligt dålig i magen igår. Idag är det full fart igen och hon är hungrig! Har gett henne lite ris o...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: soma
·
Övr. Hund En liten tanke och ett tips till alla. Åker ni bort några timmar så lämna över en reservnyckel till någon ni känner. Min vovve fick...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Jack som valp Rasen: Dogue de Bordeaux
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Sass