Mycket fundersam, ouppfostrad hund???

Sv: Mycket fundersam, ouppfostrad hund???

Tycker att du ska säga till dem att hunden gör rätt enligt dig och att det är din hund, ditt hem, dina gäster som dom ska vackert ta sked i mun. Sen kan du ju förklara att anledningen till varför hunden skäller är för att "varna" eller "berätta" för dig att någon kommer för att du behöver den hjälpen då du är hörselskadad.

Sv: Mycket fundersam, ouppfostrad hund???

Nej hundrädda gör sig inte besvär med att komma hit;) endast banens far;) han är den mest hundrädda människa jag träffat, men han accepterade vår gammelhund när han såg sin dotter ligga och sova med hunden som huvudkudde:love: den "nya" hunden blev accepterad av bara farten;) ändå är barnens far den enda människa som min gammelhund inte har tyckt om, han kom ju och snodde halva flocken ju:eek: men han accepterade ju det eftersom jag sa att det var ok, men han följde barnens pappa med blicken hela tiden när han var hemma och skulle hämta barnen och var överlycklig när de kom hem.

En gång har jag fått frågan tidigare om jag kunde stänga in hunden av en person som sa sig vara hundrädd, jag svarade nej, du visste innan du kom hit att vi har hund och han hör till familjen och nej jag stänger inte in lillasyster heller hon hör också till familjen:angel:

Sagt av en kompis till min son som tydligen tyckte att hund och lillasyster var jobbiga:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 700
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: igbest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 720
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 939
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka