Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har sett att vissa bilar har en liten fläkt inmonterd vid hundens bur.:grin: Var kan man hitta dessa nånstans?? Jag vill så gärna ha...
Svar
0
· Visningar
1 231
Övr. Hund Måste få henne att gå upp i vikt. :( Hon är så fin, vill inte hela tiden åka på utställningar och hela tiden få JÄTTEFIN:laugh: kritik...
2
Svar
28
· Visningar
4 272
Senast: Apollo
·
B
Övr. Hund Inga andra som har hundar från Never never land eller andar räddningsorganisationer? Jag har själv en hund därifrån och hon är helt...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: Butta
·
G
Övr. Hund Hur får jag min valp att stå snyggt uppställd egentligen? :confused: Någon som har några bra tips? Eller är han för valpig och skranglig...
Svar
14
· Visningar
1 141
Senast: Galathea
·
Övr. Hund ja jag har många ggr undrat vad pluto är för en ras :idea: vad tror eller vet ni?
Svar
14
· Visningar
1 575
H
Övr. Hund Tänkte kolla lite med er, vad ni kan tänkas ha för erfarenheter och/eller teorier. Hunden ifråga: * tik, fyra år, blandning...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: a1agnlju
·
Övr. Hund Är det ng som ska ställa ut i Hässleholm? Jag ska ställa min den 17:e.
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 194
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund Jag har en toypudel til som fick två valpar i oktober förra året. Jag undrar när det skulle vara ok att ta valpar på henne igen?
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Ni som fixar med pälsen på era hundar (eller låter andra göra det :p) Kan inte ni lägga ut bilder på hur det kan se ut före och efter...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Det firar vi med lite bilder :laugh: http://www.hjaltman.se/nellie/ Kissproblematiken är som bortblåst och kursen har hjälpt...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Finns det någon som har en sån här och vill lägga ut bilder och skriva lite om hunden? Dom ser så goa ut och verkligen unika :D
2
Svar
27
· Visningar
2 635
Senast: Trani
·
Övr. Hund Hur pass vanligt är det att det delas ut treor egentligen? Var på hundutställningar förra helgen - lördag fick vår tik en etta med hp...
2
Svar
35
· Visningar
2 771
Senast: -anna-
·
Övr. Hund Måste bara skriva några rader om Zita. Hon blev trampad på sin ena baktass igår av en häst, det blödde lite och trampdynan hade...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: jappisen
·
S
Övr. Hund Vi måste sälja våran husky blandning=( Han funkar inte ihop med våran 1åriga dotter, sorgligt nog. Han morrar och nafsar efter henne...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Vore kul att höra vilka som ska dit å ställa ut? Själv bor jag i stan å ska visa min pappis kille där. Första utställningen där han...
Svar
14
· Visningar
1 067
Senast: pikkelin
·
N
Övr. Hund Hej! Jag är lite nyfiken på hur pudeln ser ut under all den där pälsen ;P Alltså, hur en vardagsklippt pudel kan se ut. Jag har fått för...
2
Svar
20
· Visningar
8 884
Senast: pepp
·
Övr. Hund Som frågan lyder fast man kan formelera om den lite ;) Vilka drar vagn, skrinda eller släde med sina hundar? Kan man använda vilken...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 999
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund ..på en väg som kommer kännas låååång är avklarat. :D Igår ringde vi till kenneln, och fick bekräftat att tiken är dräktig :bump...
2
Svar
30
· Visningar
2 337
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vi hade ju planerat att ställa ut vår 4-åriga foxterriertik i sommar för första gången (bättre sent än aldrig) men hon har lagt på sig...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Nu får ni gissa på hur många Piru valpar och fördelningen blir i kullarna som kommer här i maj med en veckas mellanrum. Tik 1...
2
Svar
33
· Visningar
2 430
Senast: linafina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka