Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det någon här som haft hund med herpesvirus? Hur yttrar det sig? Har googlat lite, men har inte fått så många svar. Anledningen...
Svar
9
· Visningar
3 498
Övr. Hund Jag och sambon är nyblivna hundägare och vår valp är nu runt 4 månader. Både jag och sambon är nyfikna på det här med räddning men har...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: gadriel
·
L
Övr. Hund Vad kan din hund för tricks och konster? T ex hämta posten, öppna lådor, tända/släcka lampor, spola toaletten mm. Jag behöver...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Willebillebus
·
L
Övr. Hund I helgen så hämtade jag hem min nya goldentik på 7 månader:) Uppfödaren sa då att jag ska ge henne tre mål om dagen, uppblöt och 3 dl...
2
Svar
20
· Visningar
1 422
Senast: Gabbi
·
P
Övr. Hund Jag har läst så mycket olika uppgifter i olika forum ang motion av "unghundar". tex en rottis på 9 månader säger många ska bäras(!) i...
Svar
12
· Visningar
1 196
Senast: Tjalfe
·
H
Övr. Hund Snälla läs detta! Jag har en retriever som var röntgad vid 1 års ålder till HD-C, med kommentaren "slapp led". Veterinären rådde oss...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 092
Senast: Duvan
·
F
Övr. Hund Någon som ska dit? Har ni fått ert PM ännu? Jag har inte... Fick mitt PM till Skk:s nationella dagen efter idag men den från SSPK saknas...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Filippan83
·
Övr. Hund Jag hade tänkt anmäla mig till en inofficiell urställning här i Luleå, men fick information om att det var en "Match Show". Är det någon...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: Daff
·
Övr. Hund nån annan som ska dit? tänkte eftersom det är en bit så skulle man kunna samåka :laugh:
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Ainon
·
S
Övr. Hund Någon som ska till utställning i boliden med sina jakthundar på lördag? :) Skulle vara kul att veta! Vi ska dit med våran jämthund för...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: snuttis_linsan
·
Övr. Hund "Lillebror" Idag, hastigt och lustig flyttade det in en sex månaders tibbe in. Brutus verkar glad för sällskapet och det lilla...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Migo
·
Övr. Hund :devil: Upptäckte för ett tag sedan att min hund började klia sig , trodde att det berodde på foderbyte , bytte snabbt tillbaka till...
Svar
16
· Visningar
5 105
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Min strävhåriga dvärgtax Douglas som togs bort våren 2007, blott 8 år gammal. Saknad!
Svar
0
· Visningar
139
Övr. Hund Vi har tre hundar i våran familj en tik och två hanar (kastrerade). Båda hanarna är stora blandraser, den ena är 7 år i år och den andra...
Svar
5
· Visningar
2 223
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id799140_page0.html Underbara vår bilder i solen. Mycke lek o bus i trädgården. Mammas labrador hane...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vad finns det för olika ställen runt Göteborg som erbjuder hundkurser? Kanske e fel att lägga detta här, men jag har ingen aning. Vet...
Svar
6
· Visningar
4 673
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ...Så kan jag säga att vi är på rätt väg nu, på riktigt och helt sant denna gången!!! Var på ÅB igår och hennes njuvärden börjar gå...
2
Svar
22
· Visningar
2 103
Senast: Miao
·
Övr. Hund nu va de bestämt, min hund ska åka tillbaka till uppfödarna, de köper tillbaka henne. iprincip ända sedan vi köpte henne har de gått...
2
Svar
29
· Visningar
2 251
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Ganti fyller 1 år idag. Tänk vad ett år går fort, minns när min kompis sa när valparna vart födda, och jag fick se första bilderna på...
Svar
11
· Visningar
876
Senast: pippilotta
·
L
Övr. Hund Tittar lite på valpar. Hade ställt in mig på en tik, men hittade en kull valpar jag blev förtjust i och nu finns det bara en hane kvar...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 258
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX