Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Det jag alltid visste skulle hända med en överaktiv och något korkad hund hände :crazy: I tisdags kväll så blev min treåriga...
Svar
2
· Visningar
2 213
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Någon här som använder bältessele till er hund när ni åker bil? Vilket märke använder ni i så fall och hur tycker ni att det funkar...
Svar
15
· Visningar
2 825
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Har en cavalier/pappilontik som har fått ett svullet öga, kollade henne klockan 10 då var det inget, när jag sedan kollat på tv i en...
Svar
2
· Visningar
3 236
Senast: jassica
·
Övr. Hund Inte bara jag som är trött på rasfrågor va?;) Jag har ju själv redan köpt min drömhund, är riktigt nöjd med rasen efter att länge...
2
Svar
39
· Visningar
2 447
Övr. Hund Igår var det dags att klippa atlas klor igen, och det har alltid gått jätte bra! Men av någon anledning så ville han inte ligga still...
Svar
10
· Visningar
5 968
Övr. Hund ......En Basset Hound valp på 9 veckor :banana::banana: Jag och Denver åker iväg 32 mil tor för att äntligen hämta honom, han är då 9...
Svar
15
· Visningar
1 684
Senast: aleksis
·
S
Övr. Hund Cirkulerar i skallen på en om man ska skaffa ny hund eller om man ska vänta ett tag, ja vill ju båda delarna, men samtidigt så behöver...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Ny bildkritiktråd! Alla tips på vad som kan göra bilderna bättre är välkomna. (Är det någon annan som vill ha konstruktiv kritik på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 932
Övr. Hund hur blir man av med det odrägliga djuren :mad: vi satte på vår hund front line vet, men det dras fasen mer fästingar än någonsin. finns...
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Senast: scotty
·
Hundträning Lite frågor om er & era hundar!:) *Hur länge har ni tränat agility? *Vilken klass tävlar ni i? hopp, agility? *Har ni gått...
Svar
18
· Visningar
1 439
Senast: Snobben
·
B
Övr. Hund Så fort jag visar mig i skogen nu på hösten får jag älgflugor på mig. Vet ni vilka jag menar? Det är de där platta bruna med fötter som...
Svar
15
· Visningar
7 406
M
Övr. Hund Hade en tråd för ett tag sedan där jag skrev att vi ev skulle adoptera en hund till, en Abbe. Men vi kan helt enkelt inte bestämma oss...
Svar
3
· Visningar
732
S
Övr. Hund Hej. Jag har en blandras mellan Siberian Husky, Schäfer och collie på snart 5månader. Han är jättestor. Han väger lite över 20kg...
Svar
8
· Visningar
3 704
Senast: sandruuuw
·
B
Övr. Hund Jag är jätte sugen på att skaffa hund. Men har inte riktigt kommit fram till vilken ras jag vill ha än... Men det är ett senare problem...
2
Svar
23
· Visningar
5 520
Senast: Nillah
·
Övr. Hund Loka mjällar som fn... Julaftonssnövarning. Men pälsen är kanonfin, blank och välmående. Har testat ge henne olja; fisk/laxolja...
2
Svar
37
· Visningar
18 806
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Läser här på buke, och andra ställen på internet men ingen verkar vara överrens om hur länge en hund får sitta själv. Vart kan man hitta...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Roheryn
·
F
Övr. Hund Efter år med hundar och tid vid datorn så upptäcker man en del saker i hund & avels verksamheten. Jag är inte så insat i juskt avel men...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Pigan
·
J
Övr. Hund Jag har fundera på skaffa en ny hund, då pappa tog över min andra(gråhund, jakt). Nu har jag sen några månader tillbaka träffa en karl...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: pumpqin
·
Övr. Hund Orkar inte söka runt helt och hållet om svar redan finns... Jag undrar hur stor bur en (jakt)golden behöver. Det blir valp i början...
Svar
11
· Visningar
17 065
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vad är det för förening? En kompis som ev är intresserad av en rottis o mejlade en uppfödare som hade hundarna reggade i H.R.
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: barajag...
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur